piątek, 20 sierpnia 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Seria książek "Basia" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Basia, Franek i ...”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.











Do recenzji otrzymałam dwie nowości z serii:

1. Basia, Franek i ubieranie

2. Basia, Franek i liczenie


Obie książeczki należą do serii Basi dla najmłodszych. Książeczki są kartonowe, solidne, z zaokrąglonymi rogami, a więc nie tylko wytrzymają długo, ale również są bezpieczne.

Franek jest młodszym braciszkiem Basi. Dziewczynka jest dla niego wzorem, bardzo go kocha i stara się pokazywać mu otaczający ich świat. W książeczce pt.: „Basia, Franek i ubieranie” mały Franek będzie się uczył samodzielnego ubierania, co wcale nie jest takie łatwe. Jednak z pomocą Basi wszystko idzie w dobrym kierunku. Natomiast w drugiej książeczce Basia uczy Franka liczyć, a jej pomysły zdecydowanie mu się podobają.

Obie książeczki są ciekawe, nie tylko bawią, ale i wspierają rozwój dziecka. Wraz z Basią i Frankiem będzie uczyło się ubierać i liczyć.

Wizualnie książeczki są ładne, w tym samym stylu co inne książki z serii o Basi.

Według mnie obie książki będą ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids


Basia, Franek i ubieranie


Basia, Franek i liczenie

3 komentarze: