wtorek, 24 sierpnia 2021

Wydawnictwo Amare Książka pt.: „Celebryta" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Celebryta”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.



Dla Marceliny ten wywiad wiele znaczy, dlatego, kiedy dowiedziała się, że Daniel Milewicz chce go udzielić i to tylko jej, jest bardzo szczęśliwa. Mężczyzna jest synem legendy polskiej telewizji kulinarnej, co sprawia, że ten wywiad będzie miał znaczący wpływ na jej karierę dziennikarską. Tym bardziej że on nigdy nie udziela wywiadów. Jest tylko jeden haczyk, musi wyjechać do Toskanii. Kobieta nie zastanawia się długo, chociaż bardzo się stresuje. Poznanie Daniela okazuje się wspaniałym przeżyciem, a on „zwykłym” mężczyzną, a nie wielkim celebrytom. Te kilka wspólnych dni zbliża ich znacząco, a mężczyzna nie ukrywa, że jest Marceliną zauroczony. Jest tylko pewien problemem — ona jest mężatką, co prawda mąż ją zdradził i już od dawna myśli o rozstaniu, jednak fakty są takie, że nadal wspólnie mieszkają, a do rozwodu nie doszło. Kobieta wraca do Polski, jednak nie na długo, przyjmuje zaproszenie na otwarcie restauracji Daniela. Na dodatek dostaje szansę udziału w pewnym programie, w którym bierze udział i on, co jeszcze bardziej ich zbliża. Postanawiają jednak swoją relację zachować w tajemnicy. Czy im się uda? Czy kobieta zakończy swoje nieudane małżeństwo? Czy to, co połączy Marcelinę i Daniela będzie czymś trwałym, a może tylko romansem? Jaki okaże się udział w programie?

Książka na pewno nie należy do cieniutkich, ma 450 stron, a mimo to czytało się ją szybko. Według mnie wszystko dzięki sporej ilości ciekawych dialogów. Historia może nie była bardzo zaskakująca, ale według mnie dość ciekawa. To historia nie tylko o miłości, ale również o nowym początku, nieudanym małżeństwie, dorastaniu w cieniu ojca. Akcja momentami jest wolna, aby za chwilę przyspieszyć. Podczas czytania książka wywoływała we mnie emocje, a osobiście takie właśnie książki lubię.

Bohaterowie byli ciekawi i dość dobrze wykreowani.
Marcelina ma za sobą nieudane małżeństwo, została zdradzona i zraniona. Nie widzi możliwości przebaczenia, a jednak nadal w nim tkwi, a nawet wspólnie z mężem mieszka. Dopiero poznanie Daniela sprawia, że postanawia coś z tym zrobić. To kobieta po przejściach, jednak idąca dalej z podniesioną głową. To bohaterka, która momentami jest zagubiona i sama nie do końca wie, czego tak naprawdę chce. Jednak ogólnie uważam ją za sympatyczną i ją polubiłam.
Jeśli chodzi o Daniela, mam do niego mieszane uczucia. To mężczyzna, który wie, czego chce i po prostu to bierze, momentami mocno dominujący, podejmujący decyzję bez konsultacji i innymi. Z drugiej jednak strony mamy mężczyznę z przeszłością, która znacząco na niego wpływa. Są momenty, kiedy potrafi być kochany, czuły, opiekuńczy. To bohater, którego momentami lubiłam, a momentami nie znosiłam.

Historia, jaką znalazłam w książce pt.: „Celebryta” mnie się spodobała i ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Celebryta

4 komentarze:

  1. Opinia bardzo ciekawa z chęcią bym przeczytała chidz pewnie minie czas nim pokaże się na półkach naszej biblioteki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny intrygujący romans do przeczytania już na mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń