sobota, 21 sierpnia 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Niebezpieczne związki” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niebezpieczne związki”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.



W książce znajdziemy dziesięć opowiadań, a każde napisane przez inną polską autorkę. W antylogii jest I.M. Darkss, Edyta Folwarska, K. C. Hiddenstorm, Kinga Litkowiec, Alicja Sinicka, Patrycja Strzałkowska, Agata Suchocka, Magdalena Winnicka, Anna Wolf, Paulina Świst.

Każde opowiadanie jest inne, jedne mnie zachwyciły, inne troszkę mniej. Jednak każde było na tyle dobre, aby jego czytanie sprawiło mi przyjemność. Wszystkie łączy temat – niebezpieczne związki oraz to, że są pełne namiętności. Tym razem nie podzielę się zarysem historii, ponieważ opowiadania są dość krótkie i nie da się napisać tyle, aby zaciekawić, a jednocześnie nie zdradzać zbyt wiele.

Antylogia „Niebezpieczne związki” to książka, która będzie doskonałym pomysłem na wakacyjny wyjazd, szczególnie taki, kiedy wiemy, że nie będziemy mieli zbyt dużo czasu na czytanie. Sprawdzi się też na leniwe popołudnie w domu czy ogrodzie. Według mnie warto po nią sięgnąć i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, na której znajdziecie również książki wydawnictwa Akurat oraz FB Wydawnictwo MUZA SA i Grzeszne książki.


Niebezpieczne związki

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za antalogiami ale ostatnio parę czytałam. Ta jest zdecydowanie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś zacznę czytać takie opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę Aniu,że taka forma opowiadań jest też ciekawą opcją do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń