wtorek, 20 lipca 2021

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Jestem EKO. Ja też mogę uratować świat!" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jestem EKO. Ja też mogę uratować świat!”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.











Wraz z Ziemią oraz Nadią, Pawłem i ich rodzicami wyruszamy w niezwykła podróż po naszej planecie. Dowiadujemy się, co jej szkodzi, jakie mogą być skutki naszych działań, co zrobić, aby pozostała piękna i służyła wszystkim kolejne miliony lat. Podczas podróżny poznajemy wiele ciekawostek i faktów, a także rozwiązujemy liczne zadania. To podróż, z której wrócimy nie tylko mądrzejsi, ale również bardziej świadomi co robić, aby nie szkodzić planecie. Ta książka jest po prostu wspaniała – ciekawa, mądra, taka, która bawi i uczy.

Wizualnie książka mnie się bardzo spodobała. Znajdziemy w niej ładne, ciekawe obrazki, ilustracje, rysunki, które są świetnym uzupełnieniem tekstu.

Im wcześniej zaczniemy, dziecko uświadamiać jak ważne jest dbanie o planetę, tym dla niego będzie to bardziej naturalne. To od nas zależy, czego się nauczy i czy w przyszłości będzie ją szanować. Dzięki książce przeżyje ciekawą przygodę, poszerzy swoją wiedzę, dowie się jak dbać i nie szkodzić, a przy tym będzie się doskonale bawiło. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB



Jestem EKO. Ja też mogę uratować świat! 

4 komentarze:

  1. Wartościowa książka dla naszychc milusińskich 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna,wartościowa książeczka dla naszych urwisków :) Wpisuję ją do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna mądra książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń