piątek, 16 lipca 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Zdradzona" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zdradzona”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Książka pt.: „Zdradzona” to drugi tom z cyklu The Betrothed.
Tom pierwszy to książka pt.: „Narzeczona”.


Tragedia, jaka spotkała Hollis, nie jest łatwa do zapomnienia. Ukochany nie żyje, jej plany na przyszłość musiały się radykalnie zmienić, jednak kobieta próbuje się nie poddać, nie załamać całkowicie. Pomału zaczyna osiągać spokój w Isolcie, miejscu, do którego uciekła. Ma dość duże wsparcie ludzi dla niej bliskich.
Jednak to nie koniec kłopotów, jakie szykuje jej los. Etan nie kryje do niej niechęci, jednak pewne zdarzenia sprawią, że będą musieli połączyć siły. Jak to się skończy? Co ich połączy – nienawiść a może miłość? Hollis będzie musiała dokonać wielu wyborów, od których dużo zależy. W królestwie Isolcie nie dzieje się za dobrze jednak jest szansa, że wszystko się jeszcze ułoży. Jaka? Czy Hollis podniesie się po stracie? Czy będzie szczęśliwa?

Tom pierwszy miał wady i zalety, jednak ogólnie spodobał mi się na tyle, że pragnęłam poznać kontynuację. Jak wrażenia po przeczytaniu drugiego? Według mnie jest ciekawszy, mniej dłużący się, znajdziemy w nim więcej akcji.

Hollis nie zmieniła się jakoś znacząco. Nadal pozostała dość wrażliwa, inteligentna, a przy tym dość uparta (co nie zawsze się dobrze kończyło). Ogólnie jest bohaterką, którą lubię, której losy śledziłam z ciekawością, jednocześnie mocno kibicując.

Według mnie książka pt.: „Zdradzona” jest dość ciekawa i ze swojej strony polecam.

Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Zdradzona

4 komentarze: