niedziela, 4 lipca 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Facet na wakacje" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Facet na wakacje”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





W książce znajdziemy jedenaście opowiadań, które łączy wakacyjny wątek. Napisane przez jedenaście polskich autorek, każde przez inną. Opowiadania są ciekawe, wciągające, a przy tym dość różnorodne.

Dawniej nie przepadałam za taką formą książek, jakiś czas temu zmieniłam zdanie. Opowiadania są niedługie, a to sprawia, że nie potrzebuję dużo czasu, aby przeczytać jedno. Kolejna sprawa, że w jednej książce spotykam się z piórem wielu autorek i mam możliwość sprawdzenia, które mi się spodobają.

Tym razem nie napiszę wam zarysu historii, ponieważ nie da się tak, aby zaciekawić, a jednocześnie nie zdradzić zbyt wiele. Powiem tylko, że są pełne namiętności, zmysłowe, a przy tym niektóre z dużą dawką humoru, inne wzruszające.

„Facet na wakacje” to ciekawa książka, w której znajdziemy 11 autorek i ich gorące opowiadania. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA gdzie znajdziecie również książki wydawnictwa Akurat oraz na FB


Facet na wakacje

5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi ale wpisana na liste tych do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. COŚ dla mnie, uwielbiam opowiadania 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbiór ciekawych,interesujących,pełnych pikanterii opowiadań.Na przeczytanie ich mam ogromną chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. po tej recenzji panie na pewno książke chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń