poniedziałek, 14 czerwca 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Ring" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ring”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Alice nie ma łatwego życia, wraz z bratem musi uciekać przed przeszłością, przed ludźmi, którzy chcą ich skrzywdzić. Jednak od jakiegoś czasu wydaje się, że wszystko będzie dobrze, że już im nic nie grozi, że mogą w końcu wieść spokoje życie jak inni. Kobieta poznała mężczyznę, z którym zamieszkała, z którym miała zamiar wiązać swoją przyszłość, z którym jest w ciąży (o czym dowiedziała się niedawno). Niestety okazał się zdrajcą, a na dodatek przyłapała go na gorącym uczynku, w ich łóżku z jakąś inną kobietą. Zła, smutna, załamana postanawia wyjechać do brata i tam zacząć układać sobie życie po raz kolejny od nowa. Po drodze napotyka straszną ulewę, która sprawia, że dochodzi do wypadku.
Carter jest bokserem, a kiedy nakrywa swoją partnerkę na zdradzie z własnym kumplem, postanawia tylko na nim się skupić. Wracając, do domu widzi, przewrócony w rowie samochód, zatrzymuje się i wzywa odpowiednie służby, a do ich przyjazdu stara się sprawdzić stan kobiety, która w nim jest uwięziona. Wtedy jeszcze nie wie, że ta kobieta namiesza w jego życiu i to bardzo.
Niebawem Alice i jej brata czeka niełatwe spotkanie z przeszłością, grozi im wielkie niebezpieczeństwo. Również Carter zostanie w to wciągnięty, a wypadek, do którego dojdzie, zmieni całe jego życie. Co się stanie? Czy Alice i jej brat, wyjdą z tarapatów? Dlaczego są ścigani? Co połączy Alice i Cartera?

Kolejna książka napisana przez panią Anne Wolf, którą miałam okazję czytać i po raz kolejny mnie się podobała. Historia ciekawa i wciągająca, dość dynamiczna, z zaskakującymi momentami. Pełna niebezpieczeństw, mafijnych porachunków, przeszłości, która nie daje o sobie zapomnieć, a jednocześnie miłości (zarówno tej brat-siostra, jak i mężczyzna – kobieta). Książkę czytało się szybko, dla mnie była pozycją na jeden wieczór. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji i to bardzo różnych.

Bohaterowie dość ciekawi, dobrze wykreowani.
Alice według mnie jest kobietą odważną, radzącą sobie przeciwnościami losu, a tych nie brakuje w jej życiu. Od kiedy jej rodzice zostali zamordowani ona i jej brat są objęci ochroną i często przenoszeni (a w szczególności ona). To bohaterka, którą od razu polubiłam, której mocno kibicowałam.
Carter jest zawodowym bokserem. To mężczyzna, dla którego sport jest bardzo ważny. Po nieudanym związku nie zamierza szukać nikogo, jednak pewne oczy nie pozwalają mu spać spokojnie. To bohater, który ma wady i zalety, ale ogólnie go polubiłam.

„Ring” to ciekawa historia podczas czytania, której towarzyszyło mi wiele emocji. Mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat.



Ring

3 komentarze:

  1. Ciekawa książka, mam ja w planach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaintrygowana tą historią,wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie po tej recenzji na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń