czwartek, 20 maja 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Teraz cię rozumiem, mamo" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Teraz cię rozumiem, mamo”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





W książce znajdziemy osiem opowiadań. Napisane zostały przez takie autorki jak Ilona Gołębiewska, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Sabina Waszut, Magda Knedler, Małgorzata Warda, Natasza Soch oraz Agnieszka Krawczyk.

Opowiadania są dość ciekawe i wciągające, jedne rewelacyjne, inne troszkę na niższym poziomie (jak to bywa w antylogiach, ponieważ mamy odczynienie z różnymi autorkami). Łączy je temat przewodni, którym jest relacja matka – córka, nie zawsze prosta i piękna. Tym razem nie zdradzę wam zarysu historii, są zbyt krótkie, aby to zrobić, jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.

Po opowiadania sięgam dość rzadko, jednak się zdarza. „Teraz cię rozumiem, mamo” to książka, z którą miło spędziłam czas, a opowiadania, jakie w niej znalazłam, wywołały podczas czytania wiele emocji. Moim zdaniem książka będzie dobrym pomysłem na zbliżający się dzień matki. Osobiście polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Teraz cię rozumiem, mamo

5 komentarzy:

  1. Ciekawa książka, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam opowiadania zwłaszcza polskich autorów, więc z przyjemnością przeczytałabym już dziś tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zaintrygowana tymi opowiadaniami 🙂 Inna pozycja książkowa niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń