wtorek, 4 maja 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Intuicja. Wewnętrzny głos - dlaczego ma znaczenie i jak go wykorzystać" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Intuicja. Wewnętrzny głos - dlaczego ma znaczenie i jak go wykorzystać”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Od jakiegoś czasu sięgam po poradniki i muszę przyznać, że coraz ciekawsze trafiają w moje ręce. Co prawda zazwyczaj czytam je z przymrużeniem oka, nie oczekując, że znacząco zmienią moje życie, jednak znajduje w nich coś, co mogę wykorzystać, sprawiając, że żyje się lepiej. Książka pt.: „Intuicja. Wewnętrzny głos — dlaczego ma znaczenie i jak go wykorzystać” zaciekawiła mnie opisem i bardzo cieszę się, że po nią sięgnęłam. To nie jest zwykły poradnik, w którym znajdziemy suche fakty, a autor próbuje nam wmówić, że wystarczy zrobić.... aby w magiczny sposób nasze życie uległo całkowitej zmianie. To książka pełna przykładów, historii z życia różnych osób (m.in. takich dobrze nam znanych z ekranów czy gazet) i wile więcej.

Książka napisana jest bardzo ciekawie, a przy tym w prosty, przystępny dla czytelnika sposób. To sprawia, że czytałam ją z zainteresowaniem. Dowiedziałam się z niej sporo o intuicji, samopoczuciu, wewnętrznym głosie, który tak naprawdę ma każdy z nas i wcale nie jest to coś dziwnego, wstydliwego.

„Intuicja. Wewnętrzny głos — dlaczego ma znaczenie i jak go wykorzystać” to książka, którą zdecydowanie warto było przeczytać, mnie się podobała i z przyjemnością ją polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Intuicja. Wewnętrzny głos - dlaczego ma znaczenie i jak go wykorzystać

5 komentarzy:

  1. Ja od zawsze chętnie sięgam po poradniki, a ten zapowiada się ciekawie i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca książka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy poradnik,warto dowiedzieć się więcej o swoim psychicznym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń