piątek, 28 maja 2021

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „The Kissing Booth. Za kółkiem przez Stany" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „The Kissing Booth. Za kółkiem przez Stany”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Książka pt.: „TheKissing Booth 2 Na odległość” dość mi się podobała, dlatego jak usłyszałam, że została opowiadanie z Elle i Noahem, z chęcią po nią sięgnęłam. Jak wrażenia? Podobne do poprzedniej, jednak po kolei.

Elle i Noah nadal są razem, a jednocześnie mieszkają daleko od siebie. Dziewczyna właśnie ma wakacje, dlatego wraz z Lee, swoim przyjacielem, wyruszają w podróż samochodem przez stany, aby dotrzeć do Noaha i wspólnie spędzić czas. Jednak najpierw muszą pokonać wiele kilometrów, a po drodze przeżywają wiele. Co się stanie? Czy dotrą do celu?

Książka jest bardzo cieniutka i to według mnie jej minus. Ma tylko troszkę ponad 100 stron, co sprawiło, że jeszcze dobrze się historia nie rozkręciła, a już dochodziłam do jej końca. Jednak wolę dłuższe pozycje, co nie zmienia faktu, że czytało się ją szybko i była dość ciekawa. Z przyjemnością wróciłam do znanych mi już bohaterów i spędziłam z nimi czas.

Bohaterowie pozostali ciekawi, mający wady i zalety. Nie zauważyłam w nich wielkich zmian.

„The Kissing Booth. Za kółkiem przez Stany” to książka, po którą warto sięgnąć, jeśli czytaliśmy książkę pt.: „The Kissing Booth 2 Na odległość”. Polecam na leniwe popołudnie, w które nie mamy za dużo czasu na czytanie.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


The Kissing Booth. Za kółkiem przez Stany

5 komentarzy: