sobota, 27 czerwca 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „The Kissing Booth 2 Na odległość" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „The Kissing Booth 2 Na odległość”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Związek na odległość nie należy do łatwych, o czym Noah i Elle. Ona jest w ostatniej klasie liceum, on wyjeżdża na studia. Rozłąka nie jest łatwa, rodzi się wiele problemów, których wcześniej nie było. Noah poznaje nowych przyjaciół, zżywa się z nimi, mają wspólne sprawy, a Elle zaczyna być coraz bardziej zazdrosna, szczególnie o pewną dziewczynę. Do jej klasy dochodzi Levi, z którym Elle się zaprzyjaźnia. Czy związek na odległość może się udać? Czy miłość tych dwoje jest na tyle silna, aby przetrwać?

Historia nawet ciekawa, dość wciągająca. Nie znajdziemy w niej wielkich emocji, nie pozostanie z nami na wiele tygodni, a jednocześnie doskonale nada się na leniwe popołudnie, kiedy mamy ochotę się po prostu się odprężyć z książką.

Noah i Elle są ciekawymi bohaterami, mającymi problemy, jak wielu młodziutkich ludzi. Zmiana szkoły, odległość, brak szczerych rozmów sprawiają, że się od siebie oddalają. Oboje popełniają błędy, na szczęście oboje potrafią się do tego przyznać, choć nie od razu.

Książkę czyta się dość szybko, to pozycja na jedno popołudnie. Mnie osobiście się podobała, a z bohaterami miło spędziłam czas. Ze swojej strony polecam




Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.




26 komentarzy:

  1. Książka jest fantastyczna,historia wciągająca na letnie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna książka do przeczytania na opalaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno książke chetnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  4. Lista z książkami się zapełnia bardzo szybko kolejna ciekawa propozycja Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Foltańska1 lipca 2020 22:58

    Super

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie książki dla relaksu tez warto czytać. Lubię sięgać po takie pozycje, które można połknąć w kilka godzin

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze poznać opinię o tej książce 👍 Chętnie bym ją przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcająca recenzja, książka została mi polecona, ale odkładałem ją w czasie, po twoim wpisie zabrałem się za jej czytanie. Bardzo fajna tematyka i styl prowadzenia jestem już przy końcówce, ale mogę ją szczerze polecić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałem tą książkę, ja bym jej też dał 7/10. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za recenzję, moim zdaniem 6/10.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również polecam, bardzo dobra książka!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja oceniam książkę na 7 na 10. Polecam!

    OdpowiedzUsuń