sobota, 27 czerwca 2020

HH Poland - zabawki pokoleń Tablet Peppa Ping - OPINIA

Zapraszam na opinię o tablecie Świnka Pappa, jaki otrzymałam od HH Poland - zabawki pokoleń.







Wizualnie tablet jest ładny, kolorowy ze sporymi przyciskami, które ułatwiają maluchowi korzystanie z niego, a jednocześnie wydaję dźwięki i świecą.

Tablet ma bardzo wiele funkcji. Dzięki niemu dziecko nie tylko doskonale się będzie bawić, ale również uczyć. Wraz z nim dziecko uczy się cyferek, pozna gamę (bardzo podoba mi się fakt, że nie tylko ją słychać ustawiając odpowiedni tryb na tablecie, ale również jest wypisana na klawiszach), stworzy własną kompozycję i wiele więcej. Wraz z tabletem poznajemy postacie z bajki świnka Pappa. W sumie są cztery różne tryby.

Ogromną zaletą gitary jest możliwość regulowania dźwięku. Jak już nieraz wspominałam, dla mnie jest to znaczące we wszelkich zabawkach z dźwiękiem. Nie toleruje takich głośnych, nie tylko idzie od nich oszaleć, ale również szkodzą dzieciom na słuch.

Jakość tabletu jest bardzo wysoka. Podczas nawet mało delikatnego używania nic się złego z tabletem się nie dzieje, nic nie odpada, plastik nie pęka. Oczywiście nie mówię o rzucaniu tabletem o ścianę, tego nie sprawdzaliśmy, ale po przypadkowym upadku z łóżka jest cały.

Dzieci od małego chcą naśladować rodziców czy rodzeństwo. Osobiście nie jestem zwolenniczką dawania maluchowi prawdziwych sprzętów typu komórka czy tablet, a doskonałym zamiennikiem jest taka interaktywna zabawka. Dziecko jest szczęśliwe, czuje się dorosłe, a my wiemy, że nie tylko się będzie doskonale bawić, ale równie zdobędzie nowe umiejętności. Tablet Świnka Pappa to według mnie idealny tablet dla dziecka ma same zalet (a przynajmniej ja żadnej wady nie odkryłam) i z przyjemnością polecam.




Zalety:

  • Bawi i uczy.

  • Wysokiej jakości.

  • Regulacja głośności.

  • Duże przyciski.

  • Ładny, kolorowy, świecące przyciski.




Wady:

BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę HH Poland - zabawki pokoleń oraz na FB.


10 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie idealny na prezent dla młodszych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zabawka edukacyjna dla małych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna edukacyjna zabawka, dobry zamiennik zamiast prawdziwego smartfona

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny tablecik,bawi i uczy,świnka Peppa to jedna z ulubienic naszych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawka przyciągająca uwagę jest również zabawi ma dłuższy czas Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia Foltańska1 lipca 2020 22:59

    Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, kolorowa, edukacyjna zabawka dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń