czwartek, 27 maja 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Ja i moje mikroby. Akademia mądrego dziecka." - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ja i moje mikroby. Akademia mądrego dziecka. Chcę wiedzieć”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.








Dzieci zadają wiele pytań, są dociekliwe i często „chłoną” wiedzę dlatego warto to wykorzystać i podsuwać im pozycje, które nie tylko bawią, ale i uczą. Seria Akademia mądrego dziecka jest właśnie jedną z takich. Tym razem poznamy mieszkańców naszego organizmu, czyli mikroby. Dowiemy się o nich bardzo dużo, jak się nazywają, które są dla nas niezbędne, a które szkodzą, jakie choroby wywołują i wiele więcej.

Wszystkie informacje są napisane ciekawie, jasno i zrozumiale, czasami z dużą dawką humoru, a jednocześnie dość zwięźle. Nie ma niepotrzebnego „rozwlekania” tekstu, co uważam za sporą zaletę.

Wizualnie książka jest ładna. Znajdziemy w niej dużo ciekawych, różnorodnych obrazków, które przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Książka posiada twardą i solidną okładkę, która sprawi, że posłuży długi czas.

„Ja i moje mikroby. Akademia mądrego dziecka. Chcę wiedzieć” to bardzo ciekawa, a przy tym wartościowa książka. Moim zdaniem warto ją dołączyć do domowej biblioteczki i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz Książkosfera HarperKids


Ja i moje mikroby. Akademia mądrego dziecka. Chcę wiedzieć 

4 komentarze:

  1. Z opisu wygląda na fajną

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejma ciekawa i mądra pozycja😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna książka dla naszych urwisków :) Spora dawka wiedzy,z ładnymi ilustracjami przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna z wiedzą książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń