czwartek, 6 maja 2021

Wydawnictwo Egmont Gra Bits - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Bits, którą otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.















Na pewno większość z was zna grę Tetris, gra Bits jest do niej bardzo podobna, z tym że jest to gra planszowa, a nie elektroniczna, co według mnie jest sporym plusem. Zasady gry są bardzo łatwe, a w grę można grać zarówno z kimś, jak i samemu. Układamy kafelki na swojej planszy.

Gra ma proste zasady, a jednocześnie według mnie to wcale nie jest banalna gra. Trzeba się nakombinować, żeby wygrać. Gra jest nie tylko świetną zabawą, ale również zmusza nas do myślenia, a także wspiera rozwój wyobraźni.

Wizualnie gra jest ładna, a przy tym dość prosta. Znajdziemy kolorowe kafelki, tacki, plansze (które wsuwamy w plansze) oraz karty. Wszystkie elementy są dobrej jakości, gra używana wiele razy i nic złego się z nimi nie stało.

Opakowanie jest nieduże, co dla mnie jest znaczącym plusem. Dzięki temu gra nie zajmuje dużo miejsca, a także bez problemu można ją zabrać poza dom.

Instrukcja jest napisana zrozumiale i czytelnie. Z jej pomocą zasady zrozumiemy w kilka minut.

Z grą Bits będziemy się doskonale bawić, a przy tym ćwiczyć logiczne myślenie i rozwijać wyobraźnie. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska

Bits

5 komentarzy: