poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Hulia. Nieidealni" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Hulia. Nieidealni”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Julia niewiele pamięta z czasów, kiedy wraz z siostrą mieszkały z rodzicami, były szczęśliwą rodziną. Wypadek i śmierć rodziców, odrzucenie przez rodzinę, smutna rzeczywistość niechcianych dzieci, dom dziecka – tak wyglądało ich życie. Teraz kobieta ma ponad dwadzieścia lat, pracę, wynajmuje mieszkanie i w końcu mieszka z siostrą, mają tylko siebie i są bardzo ze sobą związane. Kiedy kobieta zgadza się udać się wraz z siostrą i nowo poznanymi chłopakami na domówkę, nie wie, jak ta decyzja zaważy na jej dalszym życiu. Okazuje się, że impreza nie była legalna, a właściciel domu przyjeżdża niespodziewanie, zastając Julię w swoim domu. Kobieta boi się, że zostanie posądzona o włamanie, jednak Aleksander tego nie robi, a na dodatek pozwala jej zostać.
Ten mężczyzna od samego początku ją przyciąga, działa na jej zmysły, sprawia, że podejmuje błędne decyzje. Prawie lądują w łóżku, a mężczyzna zaczyna uważać ją za łatwą. Na dodatek okazuje się, że Aleksander jest bratem jej przyjaciela Emila, mężczyzną, który dawno temu uciekł za granicę. Julia wie, że chociaż bardzo by się starała, nie uda jej się go unikać, a uczucie, jakim zaczyna go darzyć, nie pomaga. Czy Aleksander uwierzy w kobietę? Czy odkryje, jaka jest naprawdę? Czy Julia i Aleksander będą razem? Dlaczego mężczyzna wyjechał za granicę?

Historia według mnie ciekawa i wciągająca. Książka ma prawie 500, a mimo to czyta się ją naprawdę szybko. Wielokrotnie byłam zaskoczona tym, co się działo, szczególnie pod koniec książki, byłam pewna, że ta historia skończy się zupełnie inaczej. Podczas czytania wywoływała we mnie różne emocji, czasem złość, czasem wielki uśmiech na twarzy. To historia o odrzuceniu, niesprawiedliwych osądach, szukaniu własnej drogi w życiu, niełatwej miłości, wielkiej przyjaźni.

Bohaterzy ciekawi, dobrze wykreowani choć nieidealni.
Julia jest młodą kobietą która przeszła w życiu wiele. Pomimo wszystko stara się iść do przodu z podniesioną głową, nie tylko dla siebie, ale również dla młodszej siostry. To bohaterka, która ma wady i zalety, a przez to jest realistyczna. Osobiście ją polubiłam.
Aleksander jest mężczyzną, którego nie chciałabym nigdy spotkać. To bohater, z którym się nie polubiłam. Według mnie jest gburowaty, chamski, a jak coś sobie ubzdura, nic nie jest w stanie zmienić jego zdania.

Książkę czytamy z perspektywy Julii i tylko jej. Niestety dla mnie jest to minusem, może gdybym mogła poznać myśli, punkt widzenia Aleksandra, zmieniłabym o nim zdanie.

„Hulia. Nieidealni” to książka, która mnie się podobała i uważam, że warto ją przeczytać. Polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos.



7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja,możliwe że przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa historia, z przyjemnością przeczytałabym już dziś tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zaintrygowana książką choć słyszałam,że niektórych ona nie zachwyciła.Sama muszę się przekonać jakie emocje w niej drzemią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń