wtorek, 20 kwietnia 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Miron w pułapce. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Miron w pułapce. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.








Miron jest małym foczym samczykiem, który w lutym rodzi się na plaży nad Bałtykiem. Początkowo jest razem z mamą, która dba o niego. Nadchodzi jednak dzień, kiedy wracają do morza, a on musi się usamodzielnić, co wcale nie jest takie łatwe. W morzu czyha wiele pułapek i niebezpieczeństw. Jak poradzi sobie?

Historia w książce jest po prostu wspaniała. Ciekawa, wciągająca i bardzo wartościowa. Dzięki niej dziecko przeżyje przygodę wraz z uroczym małym samczykiem foczym, a także dowie się, jak wygląda jego życie. To jedna z tych pozycji, która nie tylko bawi, ale również dużo uczy.

Ilustracje są śliczne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst w większości jest dość prosty, pisany pod dziecko. Trudniejsze słowa są wyjaśnione w słowniczku trudnych pojęć, który znajdziemy w książce, co według mnie jest znaczącym plusem.

Na końcu książki znajdziemy plansze, edukacyjną a na niej wiele cennych informacji o fokach.

Okładka jest twarda oraz solidna, dzięki niej książka posłuży długi czas.

„Miron w pułapce. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać” to bardzo wartościowa książka dla dzieci ze wspaniałą historią o małym foczym samczyku oraz wieloma ciekawymi informacjami o tych zwierzętach. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids


Miron w pułapce. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ksiązeczka, kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka historia i przeurocze ilustracje zachwycą najmłodszych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, kolorowa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, kolorowa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna edukacyjna książeczka dla naszych urwisków :) Na takie wartościowe książeczki zawsze znajdzie się miejsce w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna mądra książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń