środa, 14 kwietnia 2021

Mydliszka Pracownia Mydła Pomadka Soczysta - Opinia

 

Zapraszam na opinię o pomadce Soczysta, jaką otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.






Niestety noszenie maseczek, czasami przez długi czas, nie sprzyja moim ustom. Stały się suche, pękające i zdecydowanie nieprzyjemne w dotyku. Do testowania pomadki podeszłam z dość dużymi oczekiwaniami, w końcu ma być intensywnie nawilżająca. Nie zawiodłam się ani trochę, a wręcz przeciwnie jestem miło zaskoczona, ponieważ wystarczyło kilka dni, aby usta uzyskały odpowiednie nawilżenie i przestały pękać. Obecnie używam jej przed każdym założeniem maseczki, a jeśli muszę mieć ją na twarzy dłuższy czas, staram się tak co 40-60 minut nakładać pomadkę ponownie. Takie działanie sprawia, że problem suchych i pękających ust przestał mi doskwierać.


Pomadka mieści się w dość typowym dla takich kosmetyków opakowaniu z ładną grafikom. Jest wykręcana, dość twarda (co sprawia, że nie łamie się podczas używania).


Kolejny plus, według mnie dość znaczący to fakt, że po użyciu pomadki nie ma uczucia lepkości na ustach.


Robiona ręcznie, z wysokiej jakości, naturalnych składników. W jej składzie nie znajdziemy żadnej zbędnej chemii, a to sprawia, że jest bezpieczna dla skóry, nie powoduje podrażnień czy też innych reakcji alergicznych.


Zapach pomadki zdecydowanie przypadł mi do gustu. Moim zdaniem pachnie mandarynkami.


Według mnie pomadka Soczysta jest doskonała w wielu przypadkach, a do tego ma wspaniały zapach i naturalny skład. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB


Pomadka Soczysta

5 komentarzy:

  1. Bez chemii to i mnie interesuje taka super pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna pomadkamusi znaleźć się w każdej kobiecej kosmetyczce :) Bez chemii,będzie ukojeniem dla naszych ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno chętnie pomadkę przetestują

    OdpowiedzUsuń