niedziela, 28 marca 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Idealny detektyw" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Idealny detektyw”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Ava i Luke znają się od lat, choć długo się nie widzieli. Kobieta przeszła sporą zmianę od ich ostatniego spotkania, schudła, nabrała pewności siebie. Kiedy potrzebuje zatrudnić detektywa, udaje się do miejsca, w którym wie, że spotka Lukę, jednak nie spodziewa się tego, co się stanie. Dość szybko chce się wycofać z pomysłu zatrudnienia, jednak mężczyzna nie zamierza na to pozwolić.
Luka ma za sobą przeszłość, z której nie jest dumny, o której mało kto wie. Kiedy widzi zmienianą Avę, z jednej strony jest w szoku, z drugiej wie, że nie pozwoli jej odejść. Kobieta wpakowała się w niemałe kłopoty, a jest dla niego zbyt ważna, aby mógł się tym nie przejmować. Zamierza ją chronić, nawet jeśli będzie musiał zrobić to wbrew jej woli.
Czy Luke ochroni Avę? W jakie problemy wpakowała się kobieta? Czy połączy ich coś więcej niż tylko namiętny seks?

To piąty tom z cyklu Rock Chick i nie będę ukrywać, że nie czytałam poprzednich, jednak każdy jest o innych bohaterach, a więc nie było to problemem. Historia mnie się podobała, a książka mnie wciągnęła. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Momentami dość zabawna, momentami wzruszając, pełna namiętności, seksu, ostrego języka. Ta książka nie jest dla „grzecznych” dziewczynek, jednak ja osobiści właśnie takie lubię.
Bohaterowie dość ciekawi, mający wady i zalety, a to sprawia, że są realistyczni.
Ava z jednej strony kobieta z „pazurkiem”, z drugiej walcząca z kompleksami. Matka i siostry miały duży wpływ na to, co o sobie myślała, na jej problemy z zaakceptowaniem swojej wagi, swojego wyglądu. Po kolejnym bardzo przykrym zdarzeniu obiecała sobie, że poradzi sobie z tym wszystkim i słowa dotrzymała. Zmieniła się nie tylko zewnętrznie, ale i w środku. Potrafi powiedzieć co myśli (pod warunkiem, że nie ma matki i sióstr w pobliżu), zawalczyć o siebie. To bohaterka, którą ogólnie da się lubić, choć czasami jej zachowanie było denerwujące.
Luca to mężczyzna, o którym marzą kobiety – przystojny, seksowny, męski. Jednak według mnie trochę za bardzo mający swoje zdanie i nieznoszący sprzeciwów. To mężczyzna, który jak coś sobie postanowił, to tak miało być, wolący rozegrać wszystko w łóżku (lub w dowolnie innym miejscu, gdzie można uprawiać seks) zamiast porozmawiać. Miałam do niego mieszane uczucia i szczerze powiedziawszy, dopiero pod sam koniec zaczęłam darzyć jakąś sympatią.

„Idealny detektyw” to książka, która mnie się podobała, której czytanie sprawiło mi wiele radości. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat.


Idealny detektyw

7 komentarzy:

  1. Ciekawa książka chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka posiada wszystko, co decyduje o tym, że chce się sięgnąć po tę książkę już dziś i przeczytać ją jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książka w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię styl autorki, więc mam zamiar sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tej recenzji jestem Aniu bardzo chętna na jej przeczytanie.Lubię takie gatunki literackie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń