niedziela, 14 lutego 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Nieosiągalny" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Nieosiągalny”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Ona pracowała jako kelnerka, on przyjechał na zaręczyny swojego kuzyna. Pochodzą z dwóch różnych światów, jednak od samego początku Williama i Olimpie coś do siebie ciągnie. Wspólny spacer po ulicach Torunia miał być jednorazowym spotkaniem, a przynajmniej tak kobieta takie miała plany. William miał inne, Olimpia go zafascynowała, chciał poznać ją bliżej i dlatego zaprosił do siebie, aby towarzyszyła mu na ślubie kuzyna.
Kobieta była zaskoczona zaproszeniem, przecież praktycznie się nie znali. Jednak namówiona przez przyjaciółkę postanowiła jechać. Choć raz się zabawić, pomimo konsekwencji, jakie będzie musiała ponieść, jak wróci. Prywatny samolot, wspaniały dom i informacja, że mężczyzna jest księciem, mocno ją zaskoczyły. Jednak ona widzi w nim kogoś więcej niż tylko księcia. Czy dwoje ludzi z tak różnego świata ma szansę na bycie razem? Czy Olimpia zaryzykuje?

Historia zdecydowanie mi się spodobała. Była ciekawa, wciągająca, wywołująca emocje podczas czytania. Owszem jest to historia miłości jednak nie tylko, jest to również historia o trudnych relacjach z ojcem, o znęcaniu się psychicznym, w którym ofiara nie potrafi się postawić. Książkę czyta się szybko, osobiście nie mogłam się od niej oderwać praktycznie od samego początku aż do ostatniej strony.

Bohaterowie są ciekawi, dający się lubić.
Olimpia to młoda kobieta, która mieszka tylko z ojcem. Jej życie nie jest łatwe, ojciec ją ciągle kontroluje i krytykuje, a ona nie potrafi się mu postawić. To bohaterka, którą bardzo polubiłam, której mocno kibicowałam, aby w końcu wszystko się ułożyło, a ona była szczęśliwa.
Wiliam jest księciem, a co za tym idzie, wiele mu nie jest wolno, musi się stosować do zasad, jakie obowiązują w je. Lubi jednak „uciekać” swojej ochronie, aby trochę się zabawić, a kiedy czegoś lub kogoś pragnie, zrobi wiele, aby to osiągnąć. To mężczyzna seksowny, kuszący, o którym wiele kobiet marzy.

Mnie osobiście książka się podała, a czytanie dostarczyło wiele przyjemności. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Nieosiągalny

12 komentarzy:

  1. Recenzja bardzo zachęca mnie do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka i zachęcająca. Chętnie przeczytam sama

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nawet mi spodobała i może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nawet mi spodobała i może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nawet mi spodobała i może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi bohaterowie i ich historia...chętnie poczytam, moje klimaty 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna,intrygująca historia.Już wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń