piątek, 5 lutego 2021

Wydawnictwo Media Service Zawada Magazyny Scooby doo - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o magazynie Scooby doo, jaki otrzymałam wydawnictwa Media Service Zawada.














W magazynie znajdziemy aż trzy komiksy o przygodach Scooby doo, a każdy ciekawy i wciągający. Jest wywiad z Yeti, potworna kartoteka, quiz, zagadki, zadania, plakat i wiele więcej. Jest dość bogaty w treść.


Do magazynu dołączone jest kilka prezentów. Znaleźliśmy karty do gry (według mnie coś jak dobble) z bohaterami Scooby doo, antystresowy pajączek oraz saszetka Pingwiny z Madagaskaru.


Według mnie magazyn będzie wspaniałym pomysłem dla fanów Scooby doo w każdym wieku. Ze swojej strony polecam.





Moja ocena – 9\10







Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada oraz na stronę Książeczki Bajeczki gdzie znajdziecie wiele pozycji tego wydawnictwa.

8 komentarzy: