niedziela, 21 lutego 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Więzień namiętności" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Więzień namiętności”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.






Thomas był komandosem i to bardzo dobrym. Zdradzony przez szefa trafił do więzienia z 25-letnim wyrokiem za zabójstwo. Kiedy w jego życiu ponownie pojawia się dawny szef z propozycją szpiegowania pewnego milionera, nie zastanawia się długo. Wie, że to jego jedyna szansa na wolność, a jednocześnie wie, że musi być bardzo ostrożny i ufać tylko sobie. Kto raz zdradzi, może to zrobić ponownie.
Elli chce być jak jej rówieśniczki, chce studiować, mieć przyjaciół, którym zależy na niej, a nie na pieniądzach jej ojca. Dlatego wyprowadziła się z wielkiej rezydencji do niewielkiego mieszkania, a nowym znajomym nie mówi, kim jest jej ojciec. Jednak życie córki milionera jest ryzykowne i kiedy dostaje pogróżki, nie ma wyjścia, musi zgodzić się, aby został zatrudniony ochroniarz. Ma jednak zamiar sama go sobie wybrać i ma gdzieś, czy ojcu ten wybór się spodoba.
Mężczyzna ma zostać ochroniarzem Elli i chociaż podobno wystarczy wygrać zawody, Thomas postanawia wcześniej „zakręcić” się koło dziewczyny. Okazało się to słuszną decyzją, ponieważ dzięki temu oraz faktowi, że Elli zostaje porwana po zawodach, a on ją ratuje, zostaje jej ochroniarzem. Miała być jego pracą, jego szansą na ułaskawienie, na normalne życie poza więziennymi murami. Jednak dość szybko staje się dla niego kimś więcej i to ze wzajemnością. Na dodatek wychodzą na jaw tajemnice z przeszłości, które wiele zmieniają. Nic nie jest takie, jak się początkowo wydawało, a ta dwójka stanie przed wyborami, od których będzie zależała przyszłość nie tylko ich. Jakie tajemnice odkryją? Czy rodzące się uczucie będzie na tyle silne, aby pokonać przeciwności? Czy Thomas wykona zlecone mu zadanie? Czy mężczyzna pozostanie na wolności?

Historia, która wielokrotnie mnie zaskoczyła, pełna namiętności, dynamicznej akcji, tajemnic i niebezpieczeństwa. Czytało się ją bardzo szybko. Nie mogłam się od niej oderwać praktycznie od samego początku, aż po ostatnie strony (które mnie tak zaskoczyły, że na długo książkę zapamiętam). Podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji, mocno kibicowałam bohaterom, a historię przeżywałam razem z nimi.

Bohaterowie, z którymi nie da się nudzić i to dosłownie.
Thomas to mężczyzna z przeszłością, o której nie chce i nie może zapomnieć. Żyje dla zemsty, dla odnalezienia człowieka, który zniszczył jego życie, który odebrał mu najbliższych i spokojne, szczęśliwe dzieciństwo. To bohater męski, seksowny, niebezpieczny, mający swoje zdanie, a jednocześnie umiejący zapanować nad złością. To bohater, którego polubiłam i któremu mocno kibicowałam całą książkę.
Elli kiedyś była blisko z ojcem, jednak odkrycie jego tajemnicy mocno nią wstrząsnęło i sprawiło, że ich relacje bardzo się zmieniły. To młoda kobieta, która potrafi stawić czoło przeciwnością, która nie ucieka, kiedy zaczyna się coś dziać. Jest kobietą mądrą, ciepłą, towarzyską, lubianą przez innych, a jednocześnie taką, która ma własne zdanie i nie boi się go wypowiedzieć. To bohaterka, którą bardzo polubiłam, której mocno kibicowałam.

„Więzień namiętności” to książka, która bardzo mi się podobała. Znalazłam w niej niebanalną, wciągającą i zaskakującą historię wywołującą podczas czytania wiele emocji oraz ciekawych bohaterów. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB.



10 komentarzy: