czwartek, 11 lutego 2021

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfy. Smerfetka. Tom 3” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfy. Smerfetka. Tom 3”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








W komiksie znajdziemy dwie historie.
Pierwsza jest ta pod tytułem „Smerfetka” i opowiada o tym, jak Gargamel stworzył Smerfetkę z gliny dla własnych celów oraz o tym, jak to się stało, że stała się dobra i zamieszkała wraz ze Smerfami w wiosce.
„Głód u Smerfów” to druga opowieść, jaką znajdziemy w komiksie. Tym razem towarzyszymy Smerfom w szykowaniu się do zimy i nieszczęściu, jakie ich spotkało, kiedy nadeszła.
Obie historie są ciekawe, wciągające, a momentami zabawne.

Ilustracje w komiksie są ładne, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Według mnie Smerfy są ponadczasowe i sama z chęcią czytam komiksy o nich (oczywiście, jak już mam taką możliwość). Zarówno Amelka, jak i Ksawery z przyjemnością przeczytały komiks i zdecydowanie im się spodobał. Polecamy.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB


Smerfy. Smerfetka. Tom 3

6 komentarzy: