wtorek, 16 lutego 2021

Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne Maść przeciwbólowa z magnezem - OPINIA

Zapraszam na opinię o maści przeciwbólowej z magnezem, jaką otrzymałam od Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.





Po mimo że produkty od Moja Tajemnica Piękna znam od dawna i uważam, że są bardzo wysokiej jakości, do testów maści podeszłam dość ostrożnie. Jednocześnie miałam do niej duże oczekiwania i nadzieję, że będzie działać. Testowana w dwóch przypadkach – na problemy z łokciem (bolesny przy każdym ruchu) oraz do masażu pleców np. po ciężkim dniu, kiedy wieczorem plecy są zmęczone i bolesne. W obu przypadkach nie zawiodłam się, maść naprawdę pomogła, chociaż w każdym inaczej. Jeśli chodzi o łokieć, ból malał znacząco, mogłam nim trochę ruszać, ale nie znikał całkowicie. Natomiast używany do masażu pleców, po jego zakończeniu ból i zmęczenie całkowicie mijały. Według mnie taki efekt wystarczy, aby stwierdzić, że maść jest rewelacyjna.

Maść ma gęstą konsystencję, a jednocześnie nie ma problemu z jej aplikacją zarówno jeśli chcemy nią posmarować bolące miejsce, jak i używamy jej do masażu. Na skórze pozostawia cienką warstwę, która po dłuższej chwili całkowicie się wchłania (jeśli smarujemy bolące miejsce).

Opakowanie to szklany słoiczek z szerokim otworem. Jest wygodny w użyciu.

Zapach maści ani nie zachwyca, ani nie przeszkadza. Jest średnio intensywny, a na skórze pozostaje jakiś czas.

Maść nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych. Robiona ręcznie z najwyższej jakości składników jest dla naszej skóry bezpieczna.

Według mnie maść przeciwbólowa z magnezem jest rewelacyjna. Nawet pozwolę sobie stwierdzić, że działa lepiej niż niejedna kupiona w aptece (chodzi mi o takie bez recepty). Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.


8 komentarzy:

  1. Ciekawa maść, warto wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze takiej wyprobowac, fajnie, ze nie uczula i działa co najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiera dużą dawkę magnezu,a ten przez skórę przyswaja się znacznie lepiej niż łykany w tabletkach...jednak w związku z tym jest kilka przeciwwskazań. Niewydolność nerek.Niskie ciśnienie. Przyjmowanie leków rozrzedzajacych krew. Żylaki. Maść jest naprawdę skuteczna i u mnie na grupie można przeczytać wpisy...osoby odstawiają ketonal już po 2-3 dniach stosowania. Oczywiście każdy organizm jest inny i są różne schorzenia i dolegliwości oraz stopień ich zaawansowania jednakże udało mi się uzyskać skuteczność naprawdę wysoką 🙂
    Aniu dziękuję za przetestowanie i bezstronność opinii .🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na grupę
    https://m.facebook.com/groups/268312680305251/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt wart przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci Aniu,że taki preparat powinien znaleźć się w każdej domowej apteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. działa a takie maści są warte kupna

    OdpowiedzUsuń