piątek, 19 lutego 2021

Kosmetyki dla Ciebie Avon nawilżający olejek do ciała i kąpieli Encanto Alluring - Opinia

 

Zapraszam na opinię o nawilżającym olejku do ciała i kąpieli Avon Encanto Alluring, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.





Olejek zawsze kolażowy mi się z czymś tłustym, z długim czasem, który musi minąć od nałożenia do ubrania się, z tłustą, nieprzyjemną warstwą na skórze. Właśnie zmieniłam zdanie, a wszystko dzięki olejkowi Encanto Alluring Avon. Owszem jest tłusty, ale tylko podczas nakładania, wchłania się naprawdę szybko, a na skórze nie pozostaje rzadna nieprzyjemna warstwa. Jeśli używam go do całego ciała i zacznę od góry, to po skończeniu nakładania go na nogi, spokojnie mogę ubierać bluzkę.


Zapach olejku jest śliczny, dość intensywny, perfumowany. Na skórze wyczuwalny jeszcze długo po użyciu.


Po użyciu olejku skóra jest bardzo przyjemna w dotyku, doskonale nawilżona, miękka i delikatna. Efekt utrzymuje się dość długo.


Olejek można używać bezpośrednio na skórę lub jako dodatek do kąpieli. Według mnie w obu przypadkach doskonale zdaje egzamin. Kąpiel z dodatkiem olejku nie tylko dobrze nawilża skórę, ale również odpręża i pozwala odpocząć, a wszystko dzięki zapachowi.


Moim zdaniem olejek jest wspaniały i z przyjemnością go polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie, gdzie możecie zamówić szampon i nie tylko.

7 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, choc nie przepadam za olejkami czasem chętnie po nie siegam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny jest,również polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tego olejku w avon, musi byc super

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam problem z olejkami ale ten Aniu chętnie wypróbuję skoro tak szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno chętnie ten kosmetyk wypróbują

    OdpowiedzUsuń