poniedziałek, 15 lutego 2021

Farmasi Warmia i Mazury Dr. C. Tuna Szampon do Włosów z czosnkiem i Capixyl - Opinia

 

Zapraszam na opinię o Dr. C. Tuna Szamponie do Włosów z czosnkiem i Capixyl, jaki otrzymałam od Farmasi Warmia i Mazury.





Wypadanie włosów dotyczy wielu osób w różnym stopniu. Mnie też i chociaż nie mogę powiedzieć, że wydają mi garściami, jednak na poduszce po nocy, a także szczotce pozostaje ich sporo. Szamponu używam od jakiegoś czasu i pozostało mi go na dwa, maksymalnie trzy użycia. Efekt, jaki uzyskałam, według mnie jest zadowalający. Nie powiem, że nagle włosy przestały całkowicie wypadać, jednak na poduszce ich praktycznie nie ma, a na szczotce zostaje zdecydowanie mniej.

Po umyciu włosów szamponem są nie tylko doskonale oczyszczone, ale również przyjemne w dotyku. Nie elektryzują się, nie ma większych problemów z ich rozczesaniem czy ułożeniem. Szampon nie powoduje przetłuszczania się włosów, co dla mnie jest znaczącym faktem.

Opakowanie jest dość ładne i wygodne w użyciu.

Zapach bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny.

Szampon ma średnią gęstą konsystencję, dobrze się pieni i jest wydajny.

Według mnie szampon jest wysokiej jakości, a obietnice producenta zostają spełnione. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Farmasi Warmia i Mazury

oraz

do grupy ŻYJ W ZGODZIE Z NATURĄ I SAMYM SOBĄ gdzie dowiecie się więcej o kosmetykach Farmasi, a także możecie je zamówić - https://www.facebook.com/groups/670584193406562



Rejestracja jest całkowicie darmowa, a po zarejestrowaniu nie mamy obowiązku składania regularnych zamówień.

Link do rejestracji w sklepie Farmasi -https://www.farmasi.pl/Account/Create?sponsorCode=83e3e180-49a0-e911-b836-005056b20703&fbclid=IwAR1iSJyFODAYpXSZVkcxbYPHrM38zJHNjwNE8btnj0FpWlMKQFlbNAeHTw0

9 komentarzy:

  1. Wygląda na fajny, chętnie go przetestuje na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawym , chętnie przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie potrzebny mi na razie taki, ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  4. W pewnym stopniu mi też wypadają włosy,Na moje przetłuszczające się,ten szampon wydaje się być idealnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno szampon chętnie wypróbują

    OdpowiedzUsuń