piątek, 1 stycznia 2021

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Zapomniany pamiętnik" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zapomniany pamiętnik”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Jola od jakiegoś czasu nie ma kontaktu z własną córką, dlatego list z zaproszeniem na jej ślub jest dla niej niespodzianką. Tym bardziej że w kopercie znajduje pamiętnik, który kiedyś pisała.
Pamiętnik przywołuje wspomnienia, te dobre i te złe. Niestety staje się również powodem tego, że jej córka Ola, nie chce mieć z nią nic wspólnego. Co takiego działo się w życiu Jolanty? Jakie zdarzenia sprawiły, że jej córka nie chce jej znać? Czy dawne błędy da się naprawić? Czy kobiety mają szansę na pojednanie się?

Książkę czytamy w sumie z trzech perspektyw – oczami Joli, jej córki, a także cofamy się w czasie by za pomocą kartek z pamiętnika, a także wspomnień kobiety poznajemy jej przeszłość. Takie rozwiązanie sprawia, że historia staje bardziej jasna, a postępowanie kobiet zrozumiałe.

Czyta się ją naprawdę szybko. Historia, jaką znalazłam, w książce wciąga, a jednocześnie wywołuje wiele emocji podczas czytania.

Bohaterki są ciekawe i dające się lubić. Każda z nich ma swoje racje, każda inaczej odbiera to, co się kiedyś działo. Ola wiele rzeczy nie rozumie, a przeczytanie pamiętnika, tak naprawdę więcej jej namieszało, niż pomogło. Natomiast Jolanta popełniła w życiu wiele błędów, jednak w większości coś się działo, coś, co doprowadzało ją do podejmowania takich, a nie innych decyzji.

„Zapomniany pamiętnik” to niebanalna historia matki i córki, która wywołała we mnie wiele emocji. Według mnie warto po nią sięgnąć i poznać jej bohaterki oraz ich historię. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna,tytuł przykuwa uwagę,warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ale daleko mi do jwj przeczytana

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i również polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciągająca historia, którą przeczytalabym

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem że chciałbym pochłonąć tę książkę jednym tchem 🔥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna intrygująca powieść obyczajowa :) Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń