środa, 13 stycznia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Rywalka" - Recenzja

 

Zapraszam na opinie o książce pt.: „Rywalka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Życie Karly jest w końcu takie, o jakim skrycie marzyła. Ma pracę, w której dobrze się czuje, przyjaciół, partnera, z którym na tyle dobrze się jej układa, że zamieszkują wspólnie. Jest po prostu szczęśliwa i ma nadzieję, że tak już zostanie. Niestety pewnego dnia dostaje list, który zaczyna wszystko zmieniać, a przeszłość, o której chciała zapomnieć, wraca i może zniszczyć jej życie. Co takiego stało się w przeszłości? Co było w liście? Kim był dla Karly jego nadawca? Czy uda się kobiecie uratować swoje poukładane życie?

Przyznam szczerze, że to jedna z tych książek, po których spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Czy się zawiodłam? Ani trochę, co prawda spodziewałam się „lekkiej” pozycji na leniwy wieczór, jednak historia w książce bardzo mnie wciągnęłam. Była ciekawa, zaskakująca, pełna zwrotów akcji, a zakończenie bardzo mnie zszokowało w pozytywnym znaczeniu. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Na dodatek książka porusza ważny temat, o którym się nie mówi, a jednak powinno (nie zdradzę wam, o co chodzi, ponieważ aby to zrobić, musiałabym zdradzić zakończenie książki).

Książkę czytamy z dwóch perspektyw czasowych. Poznajemy historię kobiety w czasie obecnym, a także to, co się stało kilka lat wcześniej. Poznanie tamtych zdarzeń zdecydowanie wiele wyjaśnia.

Karla to bohaterka, którą trzeba poznać bardzo dobrze, aby móc ją ocenić. Na dodatek okazała się kimś zupełnie innym, niż osobiście myślała. Czy ją polubiłam? Myślę, że trochę tak, choć nie tak do końca. Jednak ocena bohaterki ani trochę nie wpływa na ocenę książki, a osobiście uważam, że inna osoba by nie pasowała do tej historii.

„Rywalka” to książka, która zamiast być „lekką” pozycją na leniwy wieczór okazała się książką, która wywołuje podczas czytania wiele emocji, która porusza ważny problem. Zdecydowanie polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Rywalka

7 komentarzy:

  1. Napewno będzie mieć zwolenników i miłośników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygująca ksiązka, chyba po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakująca ze zwrotami akcji książka, to coś co zdecydowanie uwielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo zaintrygowana Aniu tą historią :) Nie jest przewidywalna a to wciąga czytelnika.Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń