środa, 6 stycznia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "W sieci kłamstw" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „W sieci kłamstw”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Życie Amandy w jednej chwili się rozpada. Zdrada męża i utrata pracy są dla niej dużym przeżyciem, dlatego, kiedy brat proponuje, aby wyjechała z nim, nie waha się długo. Max jest dziennikarzem śledczym, a dziewczyna mu pomaga (w końcu coś musi robić, aby nie zaszyć się w łóżku i użalać się nad swoim losem). Brat nie zdradza jej, co dokładnie odkrył, jednak wie dość sporo dlatego, kiedy mężczyzna nagle znika, jest bardzo zaniepokojona. Tym bardziej że czym bardziej próbuje coś znaleźć, tym na większe milczenie trafia, a Greg, którego mężczyzna niedawno poznała i coś ją do niego ciągnie, budzi coraz większy niepokój. Niby zgłosiła zaginięcie brata, jednak ma dziwne wrażenie, że tak naprawdę nikt go nie szuka, tak jak powinien. Kolejne tajemnice, które wychodzą na jaw, powodują, że postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Ma zamiar odnaleźć brata i rozszyfrować kim tak naprawdę jest Greg i co ma wspólnego z odkryciami jej brata. Na dodatek wracają zmory przeszłości, mąż chce ją odzyskać, a kobieta jest w coraz większym niebezpieczeństwie. Co stało się z Maxem? Czy Amanda go odnajdzie? Co takiego odkrył jej brak? Kim tak naprawdę jest Greg? Jakie tajemnice skrywa mężczyzna? Kto zagraża Amandzie? Co stało się w jej życiu, że teraz grozi jej niebezpieczeństwo? Czy wybaczy mężowi zdradę?

Przyznam szczerze, że czytając opis książki, wydawało mi się, że będzie ciekawa, ale nie spodziewałam się tak rewelacyjnej historii. Bo według mnie jest świetna, pełna tajemnic, zwrotów akcji, niebezpieczeństwa, namiętności. Książkę czytało się bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, historię przeżywałam razem z bohaterką.

Amanda jest bohaterką, którą mocno polubiłam. Życie dało jej nieźle w kość i to już jak była dzieckiem. Wypadek, jaki przeżyła w dzieciństwie, pozostawił po sobie trwałe zmiany. Kiedy już myślała, że jej życie w końcu się ułożyło, zdradza ją mąż, traci pracę. Kobieta jednak nie załamuje się, nie poddaje, choć jednocześnie czuje się bardzo zraniona. To bohaterka, której mocno kibicowałam.
Greg to mężczyzna, o którym marzy nie jedna kobieta. Przystojny, seksowny, zabawny, a jednocześnie tajemniczy, pełny tajemnic. To bohater, który był ciekawy, a po poznaniu go bliżej daje się lubić.

„W sieci kłamstw” to książka, która bardzo mi się spodobała. Pełna niebezpieczeństwa, tajemnic, namiętności. To książka, od której nie mogłam się oderwać, podczas której czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Ze swojej strony z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


W sieci kłamstw

8 komentarzy:

  1. Poraz kolejny sie z toba zgodze jak ostatnio mam alo czzasu od tej nieszlo sie oderwac do tego ze zapomnialo mi sie o obiedxiew

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawa książka, może przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie i intrygująco. Ta książka za mną chodzi od jakiegoś czasu. Tylko skąd brać czas na takie perełki

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tak wspaniałej recenzji nie pozostaje nic innego jak sięgnąć po tę książkę i przeczytać ją jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo sie w niej dzieje, duzo akcji, lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie przeczytam, ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie wciągająca książka.Akcja goni akcję,z taką historią nie ma mowy o nudzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń