niedziela, 3 stycznia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Po drugiej stronie jeziora tom 2" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Po drugiej stronie jeziora. Tom 2”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Recenzję tomu pierwszego znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2020/02/wydawnictwo-novae-res-ksiazka-pt-po.html


Mia miała szansę wrócić do domu, do świata, który znała, w którym dorastała. Podjęła jednak inną decyzję, została, aby dokończyć misję, aby wspólnie z wybrańcami Pięciu Miast dotrzeć do celu i uratować krainę przed okrutną Elajzą.
Droga nie jest łatwa, a wręcz przeciwnie pełna niebezpieczeństw, tym bardziej że chwilowo są rozdzieleni. Wiele tajemnic wychodzi na jaw, a niektóre sprawiają, że Mia zastanawia się, czy aby na pewno dobrze zrobiła, zostając w tej krainie. Tym bardziej że okazuje się, że mężczyzna, który tak wiele dla niej znaczy, którego myślała, że zna, jest zaręczony. Dlaczego tak naprawdę Zayn jest zaręczony? Kim jest mężczyzna? Czy Mia poradzi sobie po odkryciu tajemnic? Czy dotrą do celu i pokonają Elajze? Jakie jeszcze tajemnice zostaną ujawnione? Czy Mia wróci do domu?

Jest to jedna z tych książek, na której kontynuację bardzo czekała i miałam spore oczekiwania co do niej. Ani trochę się nie zawiodłam i tom drugi, tak samo, jak pierwszy bardzo mi się podobał. Historia pozostała ciekawa i wciągająca, pełna niebezpieczeństw, tajemnic, dynamiczna, ze zwrotami akcji. Wiele razy byłam zaskoczona, tym co się działo, odkrytymi tajemnicami. Książkę czytało się bardzo szybko, według mnie była nieprzewidywalna i do tego stopnia ciekawa, że nie mogłam się oderwać aż do ostatnich stron.

Mia jest bohaterką, którą polubiłam już w poprzednim tomie i tak pozostało, chociaż trochę się zmieniła. Moim zdaniem trochę wydoroślała, a także zaczęła bardziej zastanawiać się, nad tym, co robi (chociaż nie zawsze, czym nie raz narobiła sobie niemałych problemów).
Jeśli chodzi o Zayna, miałam mieszane uczucia. Jego zachowanie mocno mnie zaskoczyło, a jednocześnie sprawiło, że przestałam go lubić. Jednak kiedy poznałam motywy, wiele tajemnic zostało wyjawionych, moje zdanie o tym bohaterze się znowu zmieniło. Zayn jest bohaterem nieprzewidywalnym, zaskakującym, takim, którego trzeba dobrze poznać, żeby zrozumieć jego zachowanie i móc ocenić.

„Po drugiej stronie jeziora. Tom 2” to bardzo udana kontynuacja tomu pierwszego. Czytało się ją szybko, z dużym zainteresowaniem, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Według mnie zdecydowanie warto po nią sięgnąć i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Po drugiej stronie jeziora. Tom 2


7 komentarzy: