czwartek, 7 stycznia 2021

Kosmetyki dla Ciebie Pianka w żelu Care Men Essentials Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o Avon piance w żelu Care Men Essentials, jaką otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.




Pianka ma właściwości żelu, a dzięki temu jej aplikacja jest dużo prostsza, a wydajność większa.


Zapach pianki jest zdecydowanie męski. Dość intensywny, z wyczuwalną nutą kardamonu, na skórze pozostaje jakiś czas po goleniu.


Pianka nie podrażnia i nie uczula. W jej składzie znajdziemy m.in. imbir i aloes.


Dzięki piance maszynka ma doskonały poślizg, a to sprawia, że golenie jest prostsze, a zacięcia zdarzają się sporadycznie.


Według męża pianka spełnia swoje zadanie w 100%, a ja bardzo lubię zapach skóry męża po jej użyciu. Polecamy.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie gdzie zamówicie kosmetyki Avon.

9 komentarzy:

  1. Bardzo faj.a opinia az zajrze na strone

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrzebuję, ale avon lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedziec, maz woli pianki od żeli

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyk polecam również

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy kosmetyki od AVON😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąż jeszcze nie testowal, może przypadlaby mu do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna,mój mąż również Aniu zgadza się z taką opinią :) Kosmetyki Avon u mnie bardzo często goszczą w kosmetyczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale napisane. Przed czytaniem miałam odrobinę wątpliwości, jednak wszystko zaprezentowane tak, że prędko zrozumiałam, o co chodzi. Jeśli inne wpisy trzymają pokrewny poziom, to właściwie tu jeszcze w przyszłości zerknę.

    OdpowiedzUsuń