piątek, 15 stycznia 2021

ALBUS Wydawnictwo Książka pt.: „Rewolucje" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rewolucje”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Albus.








Na pierwszy rzut oka można pomyśleć „książka jakich wiele”, przecież o rewolucjach jest dużo książek dla dzieci. Jednak ta jest zupełnie inna (a przynajmniej według mnie). Dlaczego? Ponieważ znalazłam w niej nie tylko rewolucje bardzo znane, te, o których można przeczytać praktycznie wszędzie, ale również takie, o których praktycznie nikt nic nie wie. Według mnie to znaczący plus.

O każdej rewolucji dowiemy się z ciekawego tekstu, a także mamy skrót najważniejszych informacji o niej w formie tabeli. Według mnie to ciekawe rozwiązanie, pozwalające dziecko więcej zapamiętać.

Ilustracje są bardzo ciekawe. To one sprawiają, że po książkę aż chce się sięgać.

Format książki jest większy, co sprawia, że wygodniej się z niej korzysta. Natomiast okładka jest gruba i solidna, sprawiająca, że książka posłuży długi czas.

Książek edukacyjnych jest bardzo dużo, dlatego ciężko wszystkie posiadać w domowej biblioteczce. Tą jednak zdecydowanie warto, aby poznać wiele rewolucji, również takich, o jakich mało się mówi. Polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę ALBUS Wydawnictwo oraz na FB


Rewolucje

6 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie. Kolorowa i ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kolorowa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie warto mieć w swojej biblioteczce tę książkę 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie opracowana książka dla naszych starszych urwisków :) Dowiedzą się więcej o rewolucjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna,z wiedzą książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń