środa, 9 grudnia 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Zacznij myśleć jak mnich" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zacznij myśleć jak mnich”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Jay Shetty, vlogger, mówca motywacyjny, prowadzący bijący rekordy popularności On Purpose” - takie informacje przeczytałam w zapowiedzi i to właśnie one sprawiły, że zdecydowałam się po książkę sięgnąć. Osobiście takie pozycje traktuję z „przymrużeniem oka”, nie uważam, że w książce znajdę złote recepty, a zaraz po jej przeczytaniu moje życie nagle stanie się cudowne. Jednak czasem po takie poradniki sięgam (ostatnio nawet częściej niż czasem) i za każdym razem znajduję w nich coś ciekawego, co mogę wykorzystać w swoim życiu i sprawić, aby było lepsze.

W książce „Zacznij myśleć jak mnich” znajdziemy m.in. sposoby jak poznać siebie na nowo, przewartościować swoje myślenie, odnaleźć własne „ja”.

Książka napisana jest naprawdę ciekawie, a to sprawia, że czyta się ją szybko.

Według mnie książka pt.: „Zacznij myśleć jak mnich”, to książka, po którą warto sięgnąć, przeczytać i wykorzystać przynajmniej niektóre sposoby proponowane przez autora. Polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Zacznij myśleć jak mnich

9 komentarzy:

  1. Kazfy przexzyta sam sie przekona

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazfy przexzyta sam sie przekona

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawa,być może przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię poradniki, z chęcią zajrzałabym w tym trudnym czasie do takiego poradnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, chętnie przeczytam, moze mi pomoże w jakimś stopniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, warto poczytac

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczytała bym może bym się dowiedziała ciekawych informacji Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa,inspirująca książka,pobudza do działania.Na taką dawkę mądrości życiowych zawsze jestem otwarta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna książka,mogę zajrzeć i coś dla siebie znaleźć

    OdpowiedzUsuń