środa, 2 grudnia 2020

Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu Aniołek LED - Opinia

 

Zapraszam na opinie o Aniołek LED, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Diecezjalnego.




Uwielbiam takie ozdoby, tworzą niesamowity klimat wieczorami. Są doskonałą ozdobą m.in. parapetów, a także można je wykorzystywać jako lampkę nocną (doskonale się sprawdza, gdy w nocy idzie się np. do kuchni napić, nie trzeba świecić światła, budząc innych domowników).

Aniołek jest średniej wielkości, ma około 30 cm. Świeci na niebiesko, dając na tyle dużo światła, aby „coś” widzieć, a jednocześnie nie na tyle dużo, aby raziło czy przeszkadzało.

Zasilany na trzy baterie, które starczają na dość długi czas. Co prawda nie świecę Aniołka całą dobę, ale dość często jest zaświecony i jeden komplet baterii starczył na niecały miesiąc, według mnie to długi czas.

Mnie osobiście Aniołek LED bardzo się spodobał i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu oraz na FB


Aniołek LED

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny Aniołek, fajna dekoracja, też takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny aniołek i fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny , idealny jako lampka nocna gdy pradu brak

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek to miły akcent nie tylko świąteczny, my mamy ich sporo na parapetach i ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, ja kiedyś zbierałam aniołki, figurki. Buduje klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny aniołek, bardzo lubie takie ozdoby, plus za to, ze nie razi w oczy, jak niektóre ozdoby świecące

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny aniołek,nie dość Aniu,że prosta ale ładna ozdoba to funkcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny jest,postawię taki w pokoju dzieci

    OdpowiedzUsuń