czwartek, 10 grudnia 2020

Mintra Home&Kitchen Zestaw Durszlak Classic + Miska z miarką - Opinia

 

Zapraszam na opinie o zestawie Durszlak Classic + Miska z miarką, jaki otrzymałam od firmy Mintra Home&Kitchen.







Co prawda zarówno durszlak, jak i miskę można kupić oddzielnie, jedna według mnie idealnie się uzupełniają, dlatego postanowiłam pokazać je razem.


Durszlak Classic.

Durszlak dość spory, o pojemności 3,5 litra. U mnie makaron gotuje się w większych ilościach, przeważnie średniej wielkości opakowani naraz. Durszlak Classic doskonale zdaje egzamin, ponieważ bez problemu mieści większe ilości np. makaronu. Sprawdza się również do osuszania różnych owoców, warzyw itp.


Miska z miarką

Miska jest z miarką, która jest dokładna i dość dobrze widoczna, a dzięki temu, że jest „wytłoczona”, a nie narysowana, nie zniknie po jakimś czasie. Miska jest dość spora, o pojemności 4,5 l oraz średnicy 26,5 cm. Doskonale zdaje egzamin do mieszania np. produktów na ciasto, sałatek itp.


Durszlak można nałożyć na miskę, doskonale do siebie pasują, a to sprawia, że możemy, np. odcedzić makaron nie korzystając ze zlewu.


Jakość obu produktów jest wysoka. Nigdzie nie pękają, nie zmieniają kształtu itp. oczywiście używane zgodnie z ich zastosowaniem.


Moim zdaniem zarówno miska z miarką, jak i durszlak Classic są wysokiej jakości i zdecydowanie przydatne w domu. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mintra


Durszlak Classic

Miska z miarką


9 komentarzy: