środa, 9 grudnia 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon Kremowy żel pod prysznic Senses Love In Bloom - Opinia

 

Zapraszam na opinię o kremowym żelu pod prysznic Avon Senses Love In Bloom, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.






Zapach, który skradł moje serce. Jest średnio intensywny, a jednocześnie doskonale wyczuwalny. Według mnie pachnie jaśminem i lekką nutą Lili.

Konsystencja średnio gęsta, kremowa. Aplikacja łatwa i przyjemna. Wydajność dość duża.

Żel doskonale spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza skórę, a przy tym ją pielęgnuje i nawilża. Po kąpieli moja skóra jest czyściutka i pachnąca, a na dodatek miła w dotyku.

Kremowy żel pod prysznic Avon Senses Love In Bloom to żel, który zdecydowanie polubiłam i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie, gdzie znajdziecie żel i inne kosmetyki Avon.

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, ale zapewne jest piekny jak inne z avonu

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie jaśmin, ciekawa jestem żelu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie dzis dostalam super jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żele od AVON ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam żele pod prysznic z Avonu tego jeszcze nie miałam a zapach jak najbardziej pasuje do mnie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki kąpielowe z Avonu :) Cudowny zapach umili nam prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panie na pewno chętnie żel wypróbują

    OdpowiedzUsuń