czwartek, 26 listopada 2020

Wydawnictwo RM Książka pt.: "333 rośliny ogrodowe" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „333 rośliny ogrodowe”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.








Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką działki rekreacyjnej pod miastem i pomału staramy się stworzyć tam miejsce, które będzie cudowną odskocznią od „blokowej” rzeczywistości. Kwiatów, drzew ozdobnych czy krzewów ozdobnych jest bardzo dużo i szczerze przyznam, że zaczęłam mieć mętlik w głowie co kupić. Książka okazała się zdecydowanie pomocna, znalazłam w niej wszystkie informacje, które były mi potrzebne i bardzo duży wybór roślin ogrodowych.

W książce znajdziemy aż 333 roślin w porządku alfabetyczny, co zdecydowanie ułatwia korzystanie z niej. Każda roślina jest dokładnie opisana. Jest jej zdjęcie, nazwa, pochodzenie, przekrój, odmiany, zastosowanie i wiele więcej. Informacji jest na tyle dużo, że nie ma potrzeby szukania dodatkowych, co niestety często mi się zdarzało, mając inne publikacje tego typu.

Format książki jest mniejszy, co sprawia, że bez problemu mogę ją wozić z sobą na działkę.

Według mnie książka pt.: „333 rośliny ogrodowe”, która będzie przydatna dla osób, które posiadają własne ogrody i chcą w nich stworzyć swoją oazę cieszącą oczy. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo RM oraz na FB


333 rośliny ogrodowe

8 komentarzy:

  1. Super książka dla wielbicieli kwiatów takich jak ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ale nie dla mnie, nie przepadam za ogrodnictwem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla osób interesującymi się roślinkami ogrodowymi,to wydanie będzie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przyrodę i bardzo lubię wiedzieć dużo na ten temat. Także ta książka jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rośliny doniczkowe oraz te rosnące na działce i w ogrodzie. PIĘKNIE wydana książka dla miłośnika ogrodnictwa , roślin oraz ułatwiająca pielęgnację nawet dla amatora .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka, co prawda ogrodu ani dzialki nie mam, ale chętnie przeczytalabym z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna książka dla miłośników roślin ogrodowych. :) Dla mojej mamy byłby to świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna książka o roślinach,paniom głównie się spodoba

    OdpowiedzUsuń