środa, 4 listopada 2020

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Sukienka w żyrafy" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Sukienka w żyrafy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Witold zawsze żył, jak chciał, nie licząc się z innymi. Ranił, zadawał ból, nawet tym których kochał. Wyjechał z kraju, został ojcem, jednak tak naprawdę nic się nie zmienił. Po wielu latach, kiedy jego syn jest dorosłym mężczyzną, ojciec Witolda umiera. Niestety jego siostra dopiero po trzech miesiącach nawiązuje z nim kontakt i mu przekazuje tę smutną informację. Mężczyzna wraca do kraju, do rodzinnego domu gdzie odnajduje starą skrzynię, a w niej swoją przeszłość. Listy od Heleny, które w nim były, sprawiają, że wracają wspomnienia i wyrzuty sumienia. Czy po tylu latach można naprawić błędy przeszłości? Czy Witold się zmieni? Co takiego zrobił w swojej młodości?

Historia dość ciekawa, wciągająca. Mnie się podobała, a podczas czytania wywołała emocje. Znalazłam w niej próby naprawiania błędów przeszłości, miłość, próba zmiany na lepsze. Może nie jest to historia, o której będę pamiętać wiele tygodni, jednak jest na tyle dobra, abym ją przeczytała z przyjemnością.

Wiktor to typ mężczyzny, który siebie stawia na pierwszym miejscu. Choć jego młodość dawno przeminęła, wcale tego nie czuje. Lubi szybką jazdę, wolność, a nakazy i zakazy ma gdzieś. To nie jest bohater, którego pokochałam, jednak uważam go za postać ciekawą, niezastąpioną w tej historii.

„Sukienka w żyrafy” to Moim zdaniem warto po nią sięgnąć i polecam.



Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.


Sukienka w żyrafy

11 komentarzy:

  1. Taka życiowa historia, która wciąga, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, aczkolwiek nie dla mnie. Z pewnością znajdą zwolennicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka, wato przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tytul ale chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tytul ale chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie dla mnie ta książka, ale na pewno znajdzie się ktoś komu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać że ciekawi mnie ta książka, bohater intrygujący

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że też mi się spodoba .Nie zaszkodzi po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka bardzo intryguje mnie do przeczytania.Uczucia,które ożywają a jak się potoczą losy bohaterów,jestem ogromnie ciekawa :) Wpisuję na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem.czy dla mnie musiała bym ppczytak kilka stron i się przekonać czy warto czytać dalej Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń