poniedziałek, 16 listopada 2020

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Sprawa mściciela z Konwaliowej Doliny" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Sprawa mściciela z Konwaliowej Doliny”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





W tajemniczych okolicznościach giną aż trzy nastolatki, a po niedługim czasie zostają znalezione zwłoki ojca jednej z zaginionych dziewczyn. Policjantka Sabina wraz z pomocą swojej znajomej Anastazji próbują odnaleźć nastolatki oraz rozwikłać zagadkę śmierci. Nie jest to jednak łatwe, coraz więcej spraw z przeszłości wychodzi na jaw. Co stało się z nastolatkami? Kto jest porywaczem i zabójcą?

Książka według mnie jest średnia, posiada zarówno wady, jak i zalety. Historia jest ciekawa, wciągająca i trzymająca w napięciu, osobiście do samego końca nie wiedziałam, kto jest porywaczem i mordercą. Z drugiej strony jest sporo powtórzeń, tekst nie do końca jest dopracowany, a historia za mało rozbudowana (wydaje mi się, że gdyby książka była dużo grubsza, byłoby zdecydowanie lepiej).

Bohaterowie są nawet ciekawi, mają wady i zalety, dają się lubić.

Według mnie książka pt.: „Sprawa mściciela z Konwaliowej Doliny”, to książka, która ma wady i zalety. Nie jest arcydziełem, ale historia jest na tyle ciekawa, że warto po nią sięgnąć.


Moja ocena 6\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.


Sprawa mściciela z Konwaliowej Doliny

12 komentarzy:

  1. Tyt. brzmi ciekawej , chyba trzeba samemu ja przeczytać by stwierdzić czy warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam tytuł książki mnie już zaciekawił więc poczytała bym ją z chęcią Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak już jest, nie zawsze wszystko się Nam podoba. Kto wie, może przy czytaniu by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa i wciągająca historia to warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jesienne długie wieczory czemu nie...ja mimo wad chciałbym przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Konwaliowa dolina kojarzy mi się z czymś przyjemnym :) Cóż tam za mściciel się w niej pojawił,jestem ogromnie ciekawa tej historii :) Zapisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może panie będą chętne i książkę jednak przeczytają

    OdpowiedzUsuń