sobota, 28 listopada 2020

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Zimowe serca" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zimowe serca”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Tara ma za sobą trudne małżeństwo. Jest po rozwodzie, mieszka z dwiema córkami i próbuje poukładać swoje życie na nowo, bez kłótni, strachu, przemocy.
Erick kiedyś był dilerem, jednak odsiedział swoje i zamierza zacząć normalne, całkowicie legalne życie. Po tamtych czasach została mu jedynie blizna i strach, jaki budzi w ludziach.
Pierwszy raz spotykają się rok wcześniej. Tara znajduje mężczyznę nieprzytomnego, uwięzionego w aucie i wzywa pomoc. Kolejny raz widzą się pod sklepem, jednak żadne z nich nie rozpoznaje się, a kobieta na widok mężczyzny ucieka. Dopiero kolejne spotkania pozwalają im się pomału poznawać, aż ich serca zaczynają bić szybciej na widok tego drugiego. Jednak przeszłość obojga wraca, nie pozwalając im cieszyć się sobą oraz nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. Czy pokonają przeszkody? Czy będą razem?

Historia mi się spodobała. Uważam, że była ciekawa, wciągająca. Znalazłam w niej nie tylko historię o miłości, ale również pokonywanie przeciwności losu, ciężką przeszłość, która wraca w najmniej oczekiwanym momencie, a wszystko w tle świąt. Książkę czyta się bardzo szybko, ma tylko około 200 stron.

Tara przeszła w życiu dużo. Nieudane małżeństwo, mężczyzna, który miał ją chronić, miał być jej oparciem, a okazał się katem. Kobieta odeszła od niego, ten jednak mimo rozwodu nie chce dać jej spokoju, uważa ją nadal za swoją własność. To kobieta silna i odważna, a przy tym kochająca i opiekuńcza. Osobiście bardzo ją polubiłam.
Erick pragnie się ustatkować, odnaleźć kobietę, z którą będzie mógł spędzić swoje życie, założyć rodzinę. Jednak wie, że to będzie bardzo ciężkie, uważa się za brzydkiego, budzi strach w innych. Kiedyś był przestępcą, jednak nie zamierza do tego wracać. Tylko czy tak się da? To bohater, którego polubiłam, pomimo jego wad, ale właśnie dzięki nim stał się postacią ciekawą.

„Zimowe serca” to niepozorna książka, w której znalazłam ciekawą historię ze Świętami Bożego Narodzenia w tle. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zaprasza na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Zimowe serca

9 komentarzy:

  1. Dość ciekawa,ale jakoś nie dla mnie z pewnością znajdzie ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka, muszę koniecznie przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jest to historia ze świętami Bożego Narodzenia w tle, to tym bardziej warto sięgnąć po nią.Klimat tych świąt jest niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki takie z Bożym Narodzeniem w tle.Sama muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to bardzo nastrojowa książka,sprawia przynajmniej takie wrażenie :) Jestem bardzo zaintrygowana by książkę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno chętnie książkę przeczytają

    OdpowiedzUsuń