wtorek, 24 listopada 2020

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Niegrzeczny manager" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Niegrzeczny manager”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Sophie wchodząc na pokład samolotu, wiedziała, że leci rozpocząć nowe życie, nie wiedziała, jednak jak bardzo wszystko się zmieni. To miał być wspaniały lot, trafiła do pierwszej klasy i nawet „sztywniak”, który spędzi podróż na fotelu obok, nie zmieni jej radości. Kobieta nie zamierza się nim przejmować, choć od razu wpada jej w oko. Jednak wszystko się zmienia, kiedy widzi jego atak paniki podczas turbulencji. Sophie nie potrafi pozostać obojętna, postanawia odwrócić jego uwagę, sprawić, aby myślami był zupełnie gdzie indziej.
Gabriel, a raczej Scottie jak go wszyscy nazywają, boi się latać. Zawsze rezerwuje dwa fotele, aby nikt nie widział, tego, co z nim się dzieje. Tym razem widzi na fotelu obok kobietę, a na dodatek nie ma szans, aby się jej pozbyć. Mężczyzna jest spięty i zły, na dodatek jego współtowarzyszka ciągle gada i jest zdecydowanie za bezpośrednia. Jednak kiedy nadchodzi kryzys, a samolotem zaczyna trząść, to dzięki niej daje sobie radę.
Wysiadając z samolotu, nie mieli pojęcia, że ich wspólna droga dopiero się zaczyna. Okazało się, że Sophie będzie nowym fotografem zespołu, którego Scottie jest managerem. Choć zupełnie inny coraz bardziej zaczyna ich ciągnąć do siebie. Sophie poznaje go od zupełniej innej strony niż inni. Oboje mają przeszłość, która o sobie przypomina o sobie w najmniej odpowiednim momencie. Czy będą w stanie o niej zapomnieć? Czy zaufają sobie na tyle, aby być razem? Czy połączy ich tylko namiętność, czy miłość, która będzie umieć pokonać przeciwności?

Nie będę ukrywać, że nie czytałam tomu pierwszego, jednak nie przeszkadzało mi to ani trochę. Tom 1 i 2 to historie innych bohaterów (w pierwszym było o jednym z członków zespołu).

Historia mnie się podobała. Co prawda była troszkę „grzeczniejsza” niż myślałam, że będzie, jednak dla mnie nie było to problemem. Książka mnie wciągała praktycznie od samego początku, nie pozwalając oderwać się do samego końca.

Sophie kiedyś robiła rzeczy, z których nie jest dumna, jednak to było kiedyś i nie zamierza do tego wracać. To kobieta, której buzia się nie zamyka, wesoła, z poczuciem humoru. To bohaterka, którą szybko polubiłam.
Scottie – manager zespołu, który jest dla niego jak rodzina, jednak nie okazuje im tego. Uważany za zimnego, niedostępnego, chłodnego, momentami wręcz oschłego. Jest poukładany, wymagający wobec innych, ale również wobec siebie. To jednak tylko pozory, a Sophie go z zupełnie innej strony i sprawi, że pomalutku będzie się zmieniał. Jego również polubiłam.

„Niegrzeczny manager” to książka, którą przeczytałam z przyjemnością. Historia mi się spodobała na tyle, że musiałam jak najszybciej poznać jej zakończenie. Bohaterów polubiłam i mocno im kibicowałam. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Niegrzeczny manager

8 komentarzy:

  1. Z tego co czytam widzę, że ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, musze przeczytąc...oj lista coraz dłuższa sie robi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa historia do poczytania przy kominku ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka recenzji już czytałam i chętnie bym przeczytała całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciągająca historia, cos do przeczytania dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Następna historia o miłości,która całkowicie rozpali nasze zmysły :) Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń