niedziela, 8 listopada 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Jak długo trwa teraz? Fascynujące odpowiedzi na 191 najdziwniejszych pytań" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jak długo trwa teraz? Fascynujące odpowiedzi na 191 najdziwniejszych pytań”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





W książce znajdziemy aż 191 pytań, które zadali czytelnicy magazynu New Scientist oraz odpowiedzi na nie. Pytania są dość różnorodne, niektóre dziwne, ale to zdecydowanie plus książki. Jeśli chodzi o odpowiedzi nie każde mi przypadły do gustu. Część odpowiedzi jest ciekawa, wyczerpująca temat, niestety znalazłam i takie, które były dość ogólnikowe, sprawiając, że byłam tylko ciekawsza szerszego rozwinięcia tematu.

Książka podzielona jest na kilka kategorii, co zdecydowanie ułatwia „poruszanie” się po niej.

„Jak długo trwa teraz? Fascynujące odpowiedzi na 191 najdziwniejszych pytań” to książka, która ma swoje wady i zalety, jednak uważam, że warto po nią sięgnąć. Znajdziemy w niej wiele ciekawych, niestandardowych pytań i odpowiedzi, które czasem wyczerpująco odpowiedzą na pytanie, a czasem sprawią, że będziemy szukać odpowiedzi w innych źródłach :)


Moja ocena – 6\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.


Jak długo trwa teraz? Fascynujące odpowiedzi na 191 najdziwniejszych pytań

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jakaś specjalna ta książka nie jest. Może znajdą się zwilennicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Popularnonaukowe książki to coś co zdecydowanie uwielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej córci by się spodobała, chyba także i synkowi nawet

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ciekawych pytań i ciekawych odpowiedzi, z tego co widzę odpowiedzi są niewyczerpujące i trzeba poszukać w innych źródłach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczytała bym z ciekawości i poznała odpowiedzi na zadane tam pytania Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książka, mój syn lubi zadawać dziwne pytania, moze znalazlabym tam jakąś odpowiedź na jego pytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytania, cóż sami zadajemy ich mnóstwo a dzieci tym bardziej. Warto mieć książkę, która odpowie dobierając odpowiednio słowa. Przynajmniej ja kilka pytań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna książka popularnonaukowa :) Głownie to dobra propozycja dla rodziców,by wybrnąć,bo dzieci wciąz zadają najdziwniejsze pytania świata :) Wpisuję ją do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna książka,dzieci pochłoną dużo dobrej wiedzy

    OdpowiedzUsuń