niedziela, 29 listopada 2020

Mintra Home&Kitchen Zestaw misek 6+1 Party - OPINIA

 

Zapraszam na opinie o zestawie misek 6+1 Party, jaki otrzymałam od firmy Mintra Home&Kitchen.









W skład zestawu wchodzi w sumie siedem misek, jedna duża z pokrywką oraz sześć mniejszych.

Duża miska z pokrywką.
Miska jest dość spora o wymiarach wysokość 13,5 cm, średnica 27,8 cm oraz pojemność 4 l. Dzięki pokrywce doskonale zdaje egzamin do przechowywania i przenoszenia pokarmu różnego typu.

Mała miska.
W zestawie znajdziemy 6 misek, moje są różnokolorowe, co zdecydowanie mi się podoba. Ich wymiary to wysokość 6,5 cm, średnica 15 cm oraz pojemność 600 ml. Według mnie miski są średniej wielkości, doskonale zdają egzamin zarówno do przechowywania jedzenia w lodówce (np. jak zostanie mam trochę ziemniaków z obiadu), jak i serwowania w nich jedzenia.

Wizualnie miski są dość ładne, a dzięki żywym kolorom przyciągają wzrok.

Dużą zaletą misek jest fakt, że można je używać w mikrofalówce, a także wkładać do zamrażarki. Mniejsze miski bardzo często moje dzieci używają, kiedy mają ochotę na płatki z mlekiem. Mogą zagrzać je bezpośrednio w miseczkach, a następnie bez problemu przenieść je do miejsca, w którym zamierzają zjeść.

Są bardzo wytrzymałe. Przy „normalnym”, ale nie za bardzo delikatnym używaniu nie pękają, nie widać na nich rys, a ich kształt się nie zmienił.

Zestaw misek 6+1 Party to doskonały zestaw na co dzień, a także, kiedy mamy zamiar zrobić w domu lub w plenerze przyjęcie. Osobiście nie znalazłam w nich żadnej wady i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę mintra.


zestaw misek 6+1 Party

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne , i wyglądają tak kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja i lubię takie miseczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny ten zestaw misek, w gospodarstwie domowym nigdy tego dość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw misek w żywych kolorach, przyda się w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny zestaw misek,w żadnej kuchni nigdy dość takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń