środa, 26 sierpnia 2020

Wydawnictwo Pryzmat Książka pt.: "Kolejne emocje i rozterki żabki Amelki" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Kolejne emocje i rozterki żabki Amelki”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Pryzmat.









W książeczce znajdziemy aż dziewięć historyjek, a każda to inne emocje. Wraz z żabką Amelką i jej przyjaciółmi dziecko przeżyje wspaniałe przygody, a także dowie się jak poradzić sobie z emocjami, jak na nie reagować.

Tytuł opowiadania to jednocześnie emocja, o której będzie mowa. Takie rozwiązanie to duża zaleta, możemy wykorzystać książeczkę w momencie, kiedy dziecko będzie przeżywać daną emocję i nie trzeba długo szukać która przygoda żabki będzie o niej.

Ilustracje są śliczne. Duże, kolorowe, a to sprawia, że przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst jest prosty, zrozumiały, ciekawy, zdecydowanie dostosowany do dziecka. Dzięki temu maluch z przyjemnością słuchają, a starsze dzieci samodzielnie czytają książkę.

Emocje nie są łatwe do „okiełznania”. Prawda jest taka, że nie raz sama mam z nimi problem i jestem pewna, że nie tylko ja. Dlatego powinniśmy z dziećmi dużo o nich rozmawiać, a książeczka jest doskonałym pretekstem do tego. Po przeczytaniu jednej przygody możemy porozmawiać z dzieckiem o niej, o emocjach, jakie towarzyszyły, o tym, czy samo kiedyś je przeżyło i jak sobie z nimi poradziło. To zdecydowanie mądra i przydatna książka, którą z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Pryzmat oraz na FB.


Kolejne emocje i rozterki żabki Amelki

11 komentarzy: