poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Lisap Milano Polska Szampon TOP CARE CHROMA - Opinia

Zapraszam na opinię o szamponie TOP CARE CHROMA, jaki otrzymałam od firmy Lisap Milano Polska.




Szampon przeznaczony jest do włosów m.in. po koloryzacji. Idealny dla mnie, niestety, nawet jeśli bym nie chciała, muszę się farbować, siwizna w wieku 34 lat, ani trochę się mi nie podoba.


Według producenta „Jego zadaniem jest regeneracja i zamykanie łusek oraz zatrzymanie pigmentów wewnątrz struktury włosa. Przedłuża trwałość koloru. Chroni przed promieniami UV”, a ja się z tym zdecydowanie zgadzam. Każdy, kto farbuje włosy, szczególnie w domu, wie, że kolor po paru myciach już nie jest tak ładny, jak na początku. Szampon, regularnie używany od samego farbowania sprawia, że kolor dłużej pozostaje intensywny, wyraźny.
Kolejna sprawa to niszczenie włosów farbowaniem. Niestety im częściej się je farbuje, tym bardziej są zniszczone. Po zużyciu całego szamponu wizualnie widać, że włosy są zdrowsze, bardziej błyszczące.

Wydajność jest dość duża. Doskonale się pieni, a to sprawia, że wystarczy niewielka ilość, aby dokładnie umyć całe włosy.


Zapach przyjemny jakby lekko perfumowany. Na włosach pozostaje dłuższą chwilę.


Szampon nie zawiera parabenów, silikonów, siarczanów i kolorantów. Natomiast zawiera ceramidy A2, ekstrakt ze słonecznika oraz Chroma Care Complex. Sprawia to, że jest bezpieczny dla naszych włosów oraz skóry głowy, nie podrażnia, nie uczula.


Doskonale spełnia swoje główne zadanie, czyli myje włosy. Pozostawia je czyste, pachnące. Włosy się dobrze układają, nie puszą się i nie elektryzują. Świeżość zachowują około 2 dni, co na moje włosy jest dość długim czasem.


Opakowanie jest ładne i praktyczne. Zamykane metodą „klik” bez problemu można otworzyć jedną dłonią.

Według mnie szampon ma same zalety i z przyjemnością polecam.




Zalety:

  • Oczyszcza.

  • Nie zawiera parabenów, silikonów, siarczanów i kolorantów.

  • Zawiera ceramidy A2, ekstrakt ze słonecznika oraz Chroma Care Complex.

  • Chroni kolor.

  • Regeneruje włosy.

  • Wydajny.

  • Ładne i wygodne opakowanie.





Wady:

BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.



Szampon TOP CARE CHROMA


8 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbuje bo jeszcze nie mam takiego który by mnie zadowolil

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie wyproujr i sie przekonam

    OdpowiedzUsuń
  3. O dobry szampon do farbowanych trudno. Dobrze wiedzieć że takie sa

    OdpowiedzUsuń
  4. Same plusy ma ten szampon, fajnie, że nie ma parabenow itp. Dobrze, wiedziec, ze istnieje taki szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon z tyloma zaletami wart jest zakupu Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubié té markę , ma fajne kosmetyki do pielęgnacji do włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno szampon chętnie wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny szampon na moje farbowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń