piątek, 7 sierpnia 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon suchy szampon Advance Techniques - Opinia

 

Zapraszam na opinię o suchym szamponie Advance Techniques Avon, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla ciebie.





Kiedyś nie było takich wynalazków i ludzie sobie radzili, ja również. Jednak od paru lat nie wyobrażam sobie, aby w domu nie posiadać suchego szamponu. Nie używam go regularnie, jest dla mnie bardziej kosmetykiem rezerwowym. Każdemu zdarza się jakaś nagła sytuacja albo dzień, gdy zaśpimy i w takich momentach suchy szampon ratuje mnie przed problemem typu „jak zdążyć, umyć i wysuszyć włosy w minutę”.

Aplikacja jest dość łatwa. Wystarczy go mocno wstrząsnąć i rozpylić. Nie zacina się, rozprowadza się równomiernie. Nie ma problemu z dobrym wyczesaniem go z włosów.

Zapach, dla jednych będzie plusem, dla innych minusem. Jest dość intensywny, a na włosach pozostaje dłuższy czas. Mnie osobiście przypadł do gustu.

Działa dość dobrze. Nie oczekuję od suchego szamponu, że utrzyma moje włosy w czystości parę dni. Dla mnie jest do używania awaryjnego i zależy mi, aby włosy odzyskały świeżość na parę godzin. Dzięki suchemu szamponowi z Avon moje włosy odzyskują świeżość na około 8 godzin. Dla mnie to efekt zadowalający, jeśli chodzi o taki kosmetyk.

Według mnie suchy szampon Advance Techniques to kosmetyk sprawdzający się w nagłych sytuacjach, kiedy chcemy szybko odzyskać świeżość włosów. Polecam, ale tylko tym osobą, które lubią intensywne zapachy i nie oczekują, że włosy pozostaną świeże kilka dni.




Zalety:

  • Skuteczny.

  • Łatwa aplikacja.

  • Intensywny, przyjemny zapach.




Wady:

BRAK




Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie.

11 komentarzy:

  1. Nie mialam okzsij testowac takiego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam okzsij testowac takiego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za nimi, nie słuza mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam. Ciekawa jestem efektu po nim

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie byłam przekonana do tego.typu szamponów ale ten mnie zainteresował Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno chętnie szampon przetestują

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mieć suchy szampon pod ręką,już nie raz uratował mnie :) Koniecznie muszę zrobić zapas :)

    OdpowiedzUsuń