środa, 8 lipca 2020

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Xavier Cold" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Xavier Cold”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Xavier Cold” to drugi tom cyklu Hard Knocks.

Pierwszy tom to książka pt.: „Phenomenal X”.



Xavier nie potrafił się opanować na ringu. Podpuszczany przez Rexa, nie wytrzymał i tylko dzięki interwencji ochroniarzy, nie zabił go. Trafia do aresztu, z którego dość szybko wychodzi. Szef wpłaca za niego kaucję i daje mu szansę, jednak nie ma nic za darmo. Ma wpłacić wysokie zadośćuczynienie Rexowi, zostaje zawieszony na 3 miesiące i nie wolno mu przebywać w mieście, w którym kręcą show. Na dodatek Anna, aby po powrocie ukochanego mogła wchodzić z nim na ring, musi cały czas uczestniczyć w show.
Anna wierzy w mężczyznę, chce być z nim na dobre i złe. Jednak tajemnice, nieufność coraz bardziej jej przeszkadza. Wracają do Detroit, a przeszłość Xaviera daje o sobie znać. Czy miłość będzie na tyle silna, by pokonać wszystko? Co ukrywa mężczyzna? Jak wpłynie na ich wiązek powracająca przeszłość? Czy Xavier zaufa Annie na tyle, by się otworzyć?

Pierwszy tom bardzo mi się podobał, a co za tym idzie, miałam dość duże oczekiwania względem drugiego. Nie zawiodłam się ani trochę. Historia ciekawa, wciągająca, dynamiczna, momentami zaskakująca. Książka bardzo wciąga, nie pozwalać czytelnikowi oderwać się aż do ostatnich stron.

Bohaterowie pozostali ciekawi, choć sporo się zmienili.
Anna dojrzała, stała się odważniejsza, nabrała charakteru. Już nie jest taka wycofana, nie boi się zawalczyć o swoje szczęście, powiedzieć co napraw myśli. Zdecydowanie ta wersja bohaterki bardziej mi się podobała.
Xavier nadal nie potrafi się otworzyć. Jest bardzo zazdrosny, zaborczy, ma problemu z zachowaniem spokoju. Jednak walczy z tym, stara się zmienić, zamknąć za sobą drzwi do przeszłości i zacząć życie na nowo.

„Xavier Cold” to książka, z którą spędziłam miło czas. To historia, która wywołała wiele emocji. To bohaterowie, których polubiłam. Moim zdaniem jest ciekawa i warta przeczytania. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB.


Xavier Cold


9 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie ...ej lista do przeczytania mi rosnei

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytalabym z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie za dużo tych ciekawych książek Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tytuł,ciekawa recenzja ,zapewne warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się czyta Twoją opinie . Myśle że warto przeczytać i książkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaintrygowana jak skończy się fabuła książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń