poniedziałek, 6 lipca 2020

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Someone new" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Someone new”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.




Micah do pewnego momentu wiedzie dość stabilne życie. Ma brata bliźniaka, z którym ma świetny kontakt, rodziców, którzy są znanymi prawnikami, przyjaciół. Wszystko zmienia się, gdy matka nakrywa jej brata z innym chłopakiem i wyrzuca z domu. Micah ma dość zachowania rodziców, ale nie chce z nimi zrywać kontaktów, pragnie odnaleźć brata i scalić rodzinę. Niestety poszukiwania nie przynoszą efektów, a dziewczyna postanawia się wyprowadzić.
Rodzice kupuję Micah mieszkanie, a jej sąsiadem okazuje się Julian, chłopak, który przez nią stracił pracę. Dziewczyna ma wyrzuty sumienia, chce go przeprosić, naprawić stosunki, tym bardziej że dowiaduje się od jego współlokatorów, jak bardzo zależy mu na pracy. Coś zaczyna ją ciągnąć do Juliana, jednak chłopak ma swoje tajemnice, jest zamknięty w sobie, trzyma się na dystans. Czy Micah odnajdzie brata? Czy przekona do zmiany decyzji? Czy rodzące się uczucie między Micah a Julianem ma szanse na szczęśliwy finał? Jakie tajemnice skrywa Julian?

Książka nie jest dla każdego, porusza tematy, o których niektórzy woleliby nie czytać. Moim zdanie powinno się więcej o nich pisać. Każdy z nas ma prawo do własnych wyborów, własnych decyzji, a „inny” niż większość wcale nie znaczy gorszy.
Historia wywołuje wiele emocji. Jest ciekawa, wciągająca, pełna zwrotów akcji i zdecydowanie nieprzewidywalna, a przynajmniej ja nie domyślałam się pewnych rzeczy.

Micah to dziewczyna, która dla rodziny potrafi zrobić wiele. Uparcie szuka brata, próbuje nakłonić rodziców do zmiany poglądów. Jest tolerancyjna, ma własne zdanie, pragnie kochać i być kochana. To bohaterka, którą bardzo polubiłam, a im bardziej poznawałam, tym bardziej podziwiałam. Gdyby choć połowa z nas była tak tolerancyjna, jak Micah, świat wyglądałby zupełnie inaczej.
Julian przeszedł w życiu bardzo dużo. Jest zamknięty w sobie, boi się odrzucenia. Woli być sam niż zbliżyć się do kogoś, a później cierpieć, gdy prawda o nim wyjdzie na jaw. Osobiście go polubiłam.

„Someone new” to książka, która zdecydowanie mi się podobała, to historia, która wywołała wiele emocji, to bohaterowie, którym mocno kibicowała. Zdecydowanie warto było ją przeczytać i z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB.




9 komentarzy:

  1. Ciekawa , Kto wie może i by mnie wciąga Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachecająco ostatnio coraz wiećej takich ksiażek sie pojawia

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na świecie malo jest osób tolerancyjnych, książka wydaje się być bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka ciekawa,okładka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka poruszająca problem braku tolerancji, braku zrozumienia dla inności

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie zwykły romans,tylko bardzo poruszająca książka o tolerancji i zrozumieniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń