poniedziałek, 13 lipca 2020

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Moje bajeczki o Stalowym Patrolu. Robot Trains” - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moje bajeczki o Stalowym Patrolu. Robot Trains”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.







W książeczce znajdziemy aż osiem krótkich bajeczek. Każda jest inna, każda ciekawa i wciągająca. Wraz z Robot Trains wyruszymy w podróż pełną przygód i przyjaźni, aby ratować i pomagać innym.

Tekst jest zrozumiały i ciekawy. Dzieci z przyjemnością słuchają bajeczek, a starsze sięgają po nie, aby samodzielnie czytać.

Ilustracje są ładne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Książeczka jest nieduża. Takie rozwiązanie sprawia, że bez problemu można ją zabrać poza dom.

Robot Trains, czyli roboty zamieniające się w pociągi, to jedna z tych bajek, które bardzo lubią maluchy. Dzięki książeczce poznają 8 przygód i będą się doskonale bawić. Moim zdaniem spodoba się każdemu fanowi Robot Trains i z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperCollins Polska oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids.




Moje bajeczki o Stalowym Patrolu. Robot Trains


12 komentarzy:

  1. Oj sliczna mysle żę mojemu synkowi by sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością spodibala by sie moim synkom

    OdpowiedzUsuń
  3. Synkowi spodobałaby się, mala, ładne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna przygód książeczka...lubimy takie lektury 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna książeczka.z kilkoma bajkami.i kolorowymi obrazkami Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Razem z córką uwielbiamy książeczki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dzieci byłyby zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle fajnych i kolorowych książeczek dla naszych dzieci,super

    OdpowiedzUsuń
  9. Juź nie raz wspominałam, ze bardzo lubie to wydawnictwo.Kolejna cudownie zilustrowana i wydana bajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to jedna z ulubionych bajek moich dzieci,mają zabawki a więc do kolekcji musi polecieć książeczka :)

    OdpowiedzUsuń