czwartek, 23 lipca 2020

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Gigant Poleca. Tom 100/2020. Przygoda na balkonie" - Recenzja

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Gigant Poleca. Tom 100/2020. Przygoda na balkonie”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Ten komiks to dla mnie niesamowita podróż w czasie do momentu, kiedy sama byłam dzieckiem, a na kolejne komiksy z kaczorem Donaldem czekałam z ogromną niecierpliwością. Nie będę ukrywać, że tym razem to ja była pierwsza w kolejce do przeczytania. Wraz z pierwszą stroną, wraz z pierwszym obrazkiem, z pierwszym przeczytanym słowem powróciłam do dzieciństwa, komiks nic się nie zmienił. Te same wspaniałe rysunki, ten sam wybuch śmiechu podczas czytania.

W komiksie znajdzie zbiór aż trzynastu komiksów, ale nie tylko. Znajdziemy w nim również rady jak przeżyć wakacje w domu i się przy tym doskonale bawić.

„Gigant Poleca. Tom 100/2020. Przygoda na balkonie” to powrót wielu dorosłych do własnego dzieciństwa. To pokazanie naszym pociechom kawałek sławnej przeszłości, coś, co sami czytaliśmy, na co czekaliśmy z utęsknieniem. To aż trzynaście ciekawych komiksów, które wywołają wiele śmiechu podczas czytania. To dziesięć wakacyjnych rad. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egment oraz FB Egmont Polska.


Gigant Poleca. Tom 100/2020. Przygoda na balkonie


14 komentarzy:

  1. Komiksy uwielbiamy i często w domu czytamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio znalazłam u rodziców takie komiksy. To jest coś. Fajnie że można pokazać przez to młodym nasze dzieciństwo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadamy za komiksami,Ale dla fanów tego gatunku, to nie lada gratka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominają się czasy dzieciństwa,takie komiksy łączą pokolenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajka którą znam z dzieciństwa a teraz komiks z udziałem Kaczora Donalda sama bym poczytała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń