czwartek, 23 lipca 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon Kule do kąpieli Fruit Fizz Bath Bombs - Opinia

Zapraszam na opinię o musujących kulach do kąpieli Fruit Fizz Bath Bombs Avon, jakie otrzymałam od strony Kosmetyki dla ciebie.





W opakowaniu znajdziemy trzy kule. Każda ma inny kolor i zapach.

Po włożeniu kuli woda zmienia kolor i tworzy się leciutka, przyjemna piana.

Zapachy są dość intensywne. Doskonale wyczuwalne w całej łazience podczas kąpieli, na skórze pozostaje ich nuta. Mnie osobiście najbardziej przypadł do gustu zapach kiwi, jednak pozostałe – malina i mango, również są ładne.

Po kąpieli skóra jest przyjemna w dotyku, miękka, delikatna, nawilżona. Przy mojej skórze „normalnej”, poziom nawilżenia, jaki otrzymuję po kąpieli z kulą, jest wystarczający, nie muszę już używać żadnych balsamów itp.

Kula zabarwia wodę i lekko wannę. Nie ma jednak większych problemów z doczyszczeniem jej. Wystarczy zaraz po kąpieli użyć szczotki i dobrze spłukać, aby nie było żadnego śladu.

Uwielbiam kąpiele z dodatkami. Kule zdecydowanie przypadły mi do gustu. Kąpiel wraz z nimi daje mi doskonały relaks, zapach pieści zmysły, a skóra jest miękka i bardzo miła w dotyku. Z przyjemnością polecam.




Zalety:

  • Trzy sztuki w opakowaniu.

  • Nawilżają.

  • Nadają skórze miękkości i delikatności.

  • Barwią wodę.

  • Śliczne, dość intensywne zapachy.

  • Nie ma problemu z usunięciem pozostałości po kulach z wanny.



Wady:

BRAK



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie.


12 komentarzy:

  1. Wyglądają fajnei ale u mnei odpadają nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, ze Avon ma kule w swojej ofercie. Dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas kule w domu robią furore :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie bajery do kąpieli i gdy tylko czas mi pozwala miło spędzam chwile w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz czas pozwolić sobie na przyjemny relaks w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno do kąpieli chetnie kule wrzucą

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy miałam wannę uwielbiałam kąpiele z dodatkiem takich kul teraz niestety prysznic3niendaje takich możliwości Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń